perjantai 30. joulukuuta 2016

Vuosi 2016, miten meni niinku omasta mielestä?

Niin se on vaan taas vuosi vierähtänyt ja huomenna on tämän vuoden viimeinen päivä. Tämä vuosi on pitänyt sisällään hyviä ja huonoja hetkiä, niinku varmaan jokainen vuosi. Alkuvuonna kärsin jokusen kuukauden vielä kaamosmasennuksesta, mutta se voitettiin jossain vaiheessa. Kesä oli ihana ja syksystä selvittiin ilman pahempaa kaamosta.. väsymystä oli ilmassa, mutta masennusta ei onneksi. Tuntui aluksi, etten tiedä mitä sanottavaa tästä vuodesta olisi. Mutta ehkä suurimmat muutokset on sellaisia, jotka ei näy ulospäin, ne on sitä henkistä kasvamista. Olen tänä vuonna miettinyt paljon ystävyyssuhteitani, joidenkin ystävien kanssa olen etääntynyt ja joidenkin kanssa lähentynyt. Ensivuonna haluaisin panostaa ystävyyssuhteisiini enemmän. Töissä olen kehittynyt myös aika paljon ja onnistumisen kokemuksia on paljon. Päällimmäisenä asiana tässä vuodessa on kuitenkin se, että minun ja Markon suhde on kehittynyt valtavasti ja ollaan otettu isoja askeleita meidän suhteessamme. Yhteinen Kreikan matka oli ehkä jonkinlainen käännekohta. Olen joka päivä niin valtavan onnellinen tuosta ihmisestä, joka kulkee mun rinnalla. Jonka kanssa saan jakaa arkea ja juhlaa, suunnitella ja haaveilla tulevaisuutta.Ollaan koettu myös surua, mutta selvitty siitäkin yhdessä. Tän vuoden ja varsinkin tän syksyn aikana olen sairastanut todella paljon.. Nyt joulun alla olin niin kipeä, että mietin yks ilta, että voinkohan minä kuolla yön aikana.. keuhkoihin sattui niin paljon ja henki oli ahtaalla.. Onneksi lääkekuuri vihdoin alkoi tepsiä ja tulehdusarvot laski jouluksi.. Mutta on harmittanut se, että on sairastanut niin paljon . Toivon siis ensivuodelle todellakin terveyttä. Mitään uudenvuoden lupauksia en aio tehdä, mutta joitakin haaveita on tulevalle vuodelle.. mutta ne jääköön tällä kertaa kertomatta. Kerron jos ne joskus toteutuu. Olen kiitollinen kuluneesta vuodesta, mutta olen valmis jättämään sen taakseni ja ottamaan uuden vuoden vastaan.

Huomenna vietetään uutta vuotta täällä kotona muutaman ystävän kanssa, varmasti mukava ilta tiedossa. Oikein ihanaa ja onnellista uutta vuotta kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti