sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Enni 27

Viime maanantaina 21.11 minulla siis oli syntymäpäivä. 27-vuotias kuulostaa jo tosi aikuiselta ja melkein jo vanhalta.. On ollut aika ihanaa, kun jo useampi on sanonut, että oon vielä nuori. Perjantaina olin beauty spotin illassa, jossa kysyin ammattilaiselta, että missä vaiheessa aletaan käyttää tuotteita, joissa lukee "ikääntyvälle iholle" ja minulle sanottiin, että ehkä 15-vuoden päästä. Tunsin itseni aika nuoreksi.. mutta onneksi silti myös aikuiseksi :) 

Kuten edellisessä postauksessa jo mainitsinkin, vietin synttäreitä lauantaina ystävien kanssa ja kuvat ovat siltä illalta. Olen saanut aivan ihania lahjoja ystäviltä, perheeltä ja työkavereilta, jotka ovat kyllä lämmittäneet sydäntä. Olen saanut paljon suklaata; 3 geisha-pakettia, suklaalevyn ja enkelisuklaata, huovutetun tontun, käsirasvaa, kukkakimpun, likööriä, 2 käsilaukkua, sulkakorvikset, marimekon penaalin, aarikan korvikset, muumien uuden talvimukin, 2 kynttilää (Maria Drockilan ja partylite), lahjakortin kynsihoitoon, hierontaan ja marimekkoon, rahaa 50 €, afrikkalaisen peitteen, pienen muumipappa-maljakon ja valkoiset nahkakinttaat. 

Muistan sen, kun täytin 17-vuotta. Opiskelin kalajoella ja mulla oli sillon oma pieni huone siellä asuntolassa ja istuttiin sen huoneen lattialla ja syötiin ystävien kanssa vihreää prinsessakakkua. Me oikeasti istuttiin piirissä ja se kakku oli siinä lattialla. En tiedä miksei laitettu sitä pöydälle. Silloiselta poikaystävältäni sain muistaakseni mp3-soittimen. Minun vanhempani tulivat käymään Kalajoella ja käytiin yhdessä syömässä.. sain lahjaksi marimekon punavalko-raitaisen paidan. Siitä on nyt 10-vuotta. Miten aika menee niin valtavan nopeasti, toivottavasti seuraava kymmenen vuotta ei menisi niin nopeasti. :)

Olen valtavan kiitollinen lahjoista, onnitteluista ja siitä, että sain viettää synttäreitä läheisteni parissa. Toivottavasti tästä vuodesta 27-vuotiaana tulisi onnellinen. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti