sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Sunnuntain treffiasu

Käytiin tännää Markon kanssa ulkona syömässä ja oli mukavaa pukeutua johonkin muuhun asuun, kun kotikollareihin. En onnistunut kuvissa kovinkaan hyvin ja vain kaksi kuvaa pystyn julkaisemaan tänne just ja just. :D Mutta tälläsessä asussa siis käväsin kaupungilla ja heti kotiin päästyä vaatteet vaihtoon ja rennompaa päälle. Oon kyllä niin mukavuudenhaluinen nykyään.. mutta kyllähän sitä vähän kauniimmaksi ittensä tuntee sillonkun hameen ja korkkarit päällensä vetää. Tykkäättekö tästä asusta vai onko liian "nahkainen"? :D Nyt taidan kömpiä nukkumaan, hyvää yötä ja mukavaa alkavaa viikkoa <3

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä tämä ei ole ollenkaan liian nahkainen vaan just hyvä! :)) Ja olen ihan samanlainen tuossa mukavuudenhalussa, välillä ei tee edes mieli lähteä mihinkään ellei voi laittaa kollareita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun tekis mieli lähteä kauppaankin jopa yöhousuissa, mutta eipä sitä kehtaa kyllä muutakun ehkä viiä roskat yöpöksyissä.. kollarit toki voi laittaa kauppaan ym :) ja kiva kuulla kommenttia asusta, kiitos Linda <3

      Poista
  2. Oikein hyvältä näyttää <3 Sinun tyylinen ja näköinen asu :) Milloinkas Enni mentäis taas kuvaileen? ;) En oo sen jälkeen käynyt asukuvia ottaan, kun oon sinun kaa käynyt eli öö yli kk siten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna <3 ja voi että, pitäs mennä kyllä pian!!!! :))

      Poista
  3. Hyvännäköinen sinä ja asu:)

    VastaaPoista