sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Make Up Storen Vip-ilta

Keskiviikko-iltana olin Make Up Storen bloggareiden vip-illassa. Olin tosi iloinen saadessani kutsun iltaan, sillä kyseinen liike on lemppareitani. Olen ollut useammassa illassa siellä ja aina jäänyt niin hyvä mieli ja tehtyä hyviä löytöjä. Mua vähän jännitti silti mennä, sillä en tiennyt yhtään ketä sinne on tulossa. Oli mukavaa kun siellä oli tuttuja kasvoja ja erityisen hyvä mieli jäi kun pääsi juttelemaan myös uusille kasvoille. 

Ilta lähti liikkeelle alkumaljalla ja sillä, että saatiin kuulla uudesta valkean kahvilasta La Torrefazionesta. Tarjolla oli siis heidän herkkujaan: ciabattaa, smoothieita ja erilaisia limsoja. Oletteko vielä kokeilleet kyseistä kahvilaa ? Täytyy itse käydä joku päivä, sillä oli niin hyvät tarjottavat.
Maarit ja Rita kertoivat meille Make Up Storesta, meikkitrendeistä ja siitä, että nyt varsinkin kesällä kasvojen korostaminen on se juttu ja varjostaminen saa vähäksi aikaa jäähä. Enemmän itse lämpenenkin tälle korostamiselle meikkaamisessa. Ns. virallisen osuuden jälkeen sai tutkia tuotteita, kysyä Ritalta ja Maaritilta vinkkejä, istahtaa meikkituoliin ja shoppailla ihania juttuja -20% alennuksella. 

Saatiin mukaamme goodie bagit, jonne sisälle saimme valita haluamamme luomivärin, yllätyksenä sieltä löytyi ihana huulilakka ja valkoinen kimalteleva luomiväri ja alennuskuponki. Siellä oli myös lappunen Vip-illasta, joka siis tarkoittaa sitä, että saan kerätä porukan kasaan ja pitää Vip-illan siellä. Olen miettinyt, että pyytäisin sinne ystäviä... mutta vaihtoehto olisi myös järjestää sellainen ilta lukijoille.. Kysymys siis kuuluu, löytyykö ruudun takana kiinnostuneita tälläiselle illalle? :) 

Tein myös hyviä ostoksia sieltä ja mukaan lähti irtopuuteri, luomiväri, huulipuna ja rajauskynä. Osaa tuotteista olen jo kokeillut ja olen ollut äärettömän tyytyväinen. Illasta jäi ihan oikeasti älyttömän kiitollinen ja hyvä mieli. Kiitos Make Up Storen Ritalle ja Maaritille hienosta illasta.. ja kaikille mukana oleville hyvästä seurasta :) 
Kuva. Jenna














6 kommenttia:

  1. Tää ystävä/lukija on ollut jo pitkään kiinnostunut käymään ammattilaisen luona meikkiopastuksessa, mutta entä ku on huono iho ja epäsymmetriset kasvot ja yliujo luonne ja ja ja! :D

    T. Rukka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö!!!! sää ehottomasti tuut sitten sinne vip-iltaan :)))

      Poista
  2. Tuollaiset illat on ihan mahtavia ja piristys arkeen. Vieläki oon iloinen tuosta illasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin :) ja mulla kans jäi niin iloinen mieli tuosta :)

      Poista
  3. Oii kuulostaa aivan ihanalta :) tuonne vip-iltaan olis kyllä aivan ihana päästä <3 makeup store on kyllä aina järkännyt huippuja iltoja :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siellä on kyllä aina ihanat illat ja ehottomasti oot sitten mukana vip-illassa :) <3

      Poista