perjantai 20. toukokuuta 2016

Ajatuksia ja kuvia tämän päivän asusta

Heipähei ja mukavaa perjantaita! Tänään on ollut ihanan aurinkoinen sää, mielikin on ollut sen vuoksi niin virkeä. Tosin tänään lattialla palapeliä tehdessä yks lapsi sano mulle  " Enni sää oot väsynyt" johon sanoin, että "En mää oo, näytänkö siltä?" Lapsi vastasi "no todellakin näytät". Kyllä mulla vähän alko naurattamaan, varsinkin kun en ees kokenut olevani väsynyt :D Lapset on ihania, parhaita <3 Mutta tämän postauksen pointti oli tämä asu.. Tänään pyysin tuota avopuoliskoa mun kanssa ulos räpsimään musta muutaman kuvan. Tuo asu oli mulle niin kovasti mieleen, vaikka se ei todellakaan imartele mun vartaloa. Jalat näyttää tukeilta ja poikaystävän mielestä mun takapuoli katoaa tuossa asussa.. joka on kyllä ihan totta! Eilen mulla oli tuo sama vaate eri paidan kanssa ja poikaystävä sano mulle.. "ai tuollako asulla olit töissä" johon vastasin, että "joo! Onko tää huono?" vastaukseksi sain : Eeei.. vaan vähä hassu". Siitä huolimatta puin tämän tänäänkin päälle, vaikka variksetkin mulle naurais.. sillä viihdyn tuo päällä niiin hyvin ja itse tykkään siitä :) Mikä on teidän tuomio? Nauraisitteko jos vastaan tulisitte? :D 




Oikein ihanaa viikonloppua <3

18 kommenttia:

  1. Kiva asu,en nauraisi😊

    VastaaPoista
  2. En todellakaan nauraisi! Munkin mielestä kiva asu, eikä se minusta todellakaan ole mitenkään epäimarteleva, päin vastoin :) Ja uskon kyllä vahvasti siihen, että feel good ja look good kulkee aina käsi kädessä. Jos tuntee olonsa hyväksi, niin näyttää myös hyvälle. Kyllä se fiilis vaan varmasti näkyy ulospäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa kuulla :) kiitos paljon <3 ja oon kyllä samaa mieltä tuon kanssa, että se mikä fiilis ja myös se miten vaatteen kantaa, on suuri merkitys siihen, että miltä näyttää muiden silmiin. :))

      Poista
  3. Hassuksihan se tämä maailma menis jos pitäis pukeakin muille mieliksi :) Hyvä ja rento asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin! ihan totta! kiitos äippä <3

      Poista
  4. hyvin sopii tuo asu sulle. ei ollenkaan hassu mun mielestä ainakaan.

    VastaaPoista
  5. Kiva asu, passais kaveriks kesäisemmätkin sukkikset :) terkuin mustien sukkahousujen suurkuluttuja, joka heräteostoksina hankkii kaikenmaailman kukallisia/värikkäitä sukkiksia, mutta ei osaa niitä kuitenkaan käyttää :D jospa sää osaisit! Niillä sais kivasti piristettyä asuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh :D se on joskus vaikeaa mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. En kovin värikkäitä sukkiksia viimevuosina oo käyttänyt, mutta oot kyllä oikeessa että värilliset tois pirteyttä tähän asuun.. :) kiitos sulle :)

      Poista
  6. Ei lainkaan hassu asu vaan ihana! :) Mä olen yrittänyt itsekin löytää jostain shortsihaalaria joka ei näyttäisi tajuttoman tyhmältä mun päällä, mutta tähän mennessä kaikki ovat olleet vääränlaisia jotain kohdasta mallia :D Ja hei, totuus tulee lapsien suusta, eikös se näin mene :D Muistan kun itsekin tein töitä lasten kanssa, sieltä tuli kyllä sellaista settiä ettei mitään rajaa kun filtteriä ei ole vielä kehitetty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe.. joo lasten kommentit on kyllä huippuja :DD mää haluaisin lappuhaalarit pitkillä lahkeilla ja hameversion myös.. mutta ei oo tullu vastaan. Oon kyllä ettinyt tälläsiäkin kauan ja yleensä mullekkaan ne ei oo oikein istunut, mutta nyt onneksi löyty ihan hyvä :) Toivottavasti sää löytäsit myös. Kiitos kommentista <3 :)

      Poista
  7. Hyvältä näyttää Enni! ♡ niin sinun näköinen asu kuin voi vaan olla! :) ikävä sinua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Anna! kiitos <3 mullakin ikävä sua! nähhää pian <3

      Poista
  8. Näyttää kivalta asulta. Tuo kivaa vaihtelua nuo "lappuhaalarit" vai mikskä niitä sanotaankaan :D Ja muutenkin näytät näissä kuvissa hyvältä. Vähän ehkä jopa tylyä kommenttia poikaystävältäs. :o ja kun en ymmärrä edes miksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos oikein kovasti :) <3 kommentit todellisuudessa ei ollut tylyjä.. ehkä vähän pilke silmäkulmassa sano että hassultä näyttää. ja tuon peppu-kommentinkin perään vielä korjas, että mulla on hyvä peppu, mutta vaan nuiden housujen mallin vuoksi peppu katoaa, olis se peppu millanen vaan. Poikaystävä ei sano koskaan mitään ilkeää mulle eikä varsinkaan ulkonäöstä.. Ei siis syytä huoleen :)

      Poista
    2. Hyvä juttu et niin on! Ja hyvässä parisuhteessa kärsiikin leikillään piikitellä toista ;)

      Poista