sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Sunday

Kuinka ihanan rauhallinen aamu oli tänäänkin. Te ette voi edes käsittää kuinka hektisiä mun aamut on arkisin, puolentunnin sisään pitää keretä peseytyä, meikata, valita ja pukea vaatteet, pakata eväät, tehdä ja syödä aamupala, ruokkia kissa jne. Herätys on siis niin aikaisin, että nukun aina niin pitkään, että aina tulee kiire.. Se on jo ihan tuttua ja oon oppinut tekemään asiat nopeasti. Siksi viikonloppusin ja lomasin nautin siitä, että voi tehdä kaiken ihan rauhassa.

Tänään olen netflixin tuijottelun lisäksi mm. jumpannut, käynyt lenkillä, maalannut taulun, tehnyt ruokaa ja nautiskellut vaan sunnuntaista. Mukava päivä takana ja tuntuu uskomattomalta, että huomenna ei ala arki.

IMG_7288 IMG_7292 IMG_7285 IMG_7293 IMG_7300 IMG_7302
Taidan katsoa vielä vähän aikaa netflixistä yhtä sarjaa ja sit houkutella rakkaan mun kanssa nukkumaan. Hyvää yötä ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

8 kommenttia:

  1. Rauhalliset aamut on niin luksusta! Mullakin on sellainen just nyt menossa pitkästä aikaa ko on niin pitkä työputki takana ja edessä :) Onneksi sentään muutama iltavuorokin on olemassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) varmasti osaa nauttia aamuista, kun on iltavuoro tai vapaapäivä :) kiitos kommentista <3

      Poista
  2. Hei laita kuva maalaamastasi taulusta tänne :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Joo oon nyt parina viikonloppuna maalannut.. mutta maalasin ne taulut yhen kertomuksen pohjalta, eli käytän niitä töissä kun kerron lapsille kertomusta :)

      Poista