keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Hyvä mieli

Mää oon ollut kyllä onnellinen ja kiitollinen viime päivinä niin isoista kuin pienistäkin asioista. Valo ja aurinko on antanut mulle niin paljon energiaa ja on ihanaa huomata, että kaamos on enää vain paha muisto. Eilen koin niin hyvää mieltä, kun tein parhaimman porrastreenin tälle keväälle,sen jälkeen kun istuin sohvalla suihkun raikkaana uudet ihanat yökkärit päällä, oli niin rentoutunut ja hyvä mieli. Sen lisäksi sain syödä lautasellisen hyvää, terveellistä ja vielä Markon tekemää ruokaa mulle. Illalla sain vielä rakkaan ystävän Tinjan mun luokse kylään. Olen muutenkin tuntenut syvää kiitollisuutta mun ystävistä viimepäivinä.

Tänään aurinko taas lämmitti kasvoja ja oli niin energinen olo. Tein pitkästä aikaa kukkakaaligratiinia ja oli niin hyvää! ja kun puhuin siskoni kanssa puhelimessa, tultiin siihen tulokseen, että meillä on ihan parhaat äiti ja isä! ja muutenkin koko perhe! Vitsi kuinka onnekas olen.
Tämän lisäksi ihana poikaystävä, joka tekee joka päivä mut niin valtavan onnelliseksi.
Vaikka tänään mulla aamulla kiireessä lensi raejuustot pitkin lattioita ja kissa oli päivän aikana kaatanut kukkamaljakon ja vettä oli joka paikassa, hymy ei siltikään hyytynyt.
Toivottavasti teilläkin menee hyvin?

IMG_7590 IMG_7582 IMG_7581 IMG_7596 IMG_7585 IMG_7595 IMG_7597

19 kommenttia:

  1. Ihanan onnellinen postaus <3 oot niin rakas<3

    VastaaPoista
  2. Ajattelit sitten tuhlata aikaa tälläiseen turhaan postaukseen tänään. Luulin, että sulla olisi ollut jotain järkevää asiaa, mutta ei. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mää aikaani tuhlannut.. Toisin ku sinä ku et edes kerro mikä sun mielestä ois järkevää asiaa. Mikä tässä kommentissa muuten on pointtina jos et kerro mitä haluaisit lukea? Jos halusit pahoittaa mieleni, niin lähinnä huvittumista tämmönen aiheuttaa.

      Poista
    2. Haaa - olenkin jo odottanut, että milloin se taas iskee tämä "myrkyttäjä" - on se taitolaji tuokin :) ilkeys.

      Poista
    3. ja anonyymillä oli aikaa turhaan kommenttiin.

      Poista
  3. Ihanan positiivinen postaus! Ja kiva että kaamos on ohi ja sulla on jo paremmat fiilikset<3 Vitsi oon kyllä niin onnellinen sun puolesta, että oot löytäny rinnalles ihanan miehen. Vaikutat niin onnelliselta^^ Mulla menee ainakin kans tosi hyvin! Jotenki ihanaa ku on kevät ja kyllä tuo auringonmöllykkä on saanu niin hyvälle tuulelle(vaikkei nyt paistakkaan, buu)...Ja oispa ihana nähä suaki pitkästäaikaa, viimeksi nähty sillon pikkujoulussa!! :D Ja apua ko oon ollu laiska kommentoimaan blogeihin viime aikoina ni sitte tullee tämmösiä kilometrikommentteja XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Nina <3 mää oon kyllä onnellinen :) ja kivaa kuulla, että sulla menee myös hyvin! on tuo aurinko ja kevät niin ihana asia pimiän syksyn ja talven jälkeen! ja niin ois kyllä kiva nähä! Siitä on tosiaan kyllä kauan, ku viimeks sillon nähty :o jospa me pian nähtäis! ja oon itekki kyllä ollut niin laiska kommentoija :s

      Poista
  4. Kiva Enni ku oot alkanu päivittämään taas blogia useammin! :) Just tällaiset "turhat" postaukset on parhaita! Turha kommentti siis ylempänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että kiva kuulla :) kiitos! <3 se on varmaan tää kevät ku on ispistä bloggaamiseenkin enemmän:)

      Poista
  5. Luin että sun kissa olis kakannut kukkaruukkuun ja piti vähän lukea uudestaan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D vois se varmaan tehä senkin :D

      Poista
  6. Kell'onni on.se onnen kätkeköön...niin moni on kateellinen.jos toisella on kaikki hyvin:)

    VastaaPoista
  7. mukavaa että ihmisillä on hyvä mieli:) oot monesti tullu kaupungilla vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. Jänskää kuulla, et mut on tunnistettu:'D

      Poista