sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Ystävänpäivä

Minun ystävänpäivään on kuulunut ruusuja, kävelyä lumisateessa ja elokuvissa käynti rakkaan kanssa. Yleensä olen viettänyt ystävänpäivät ystävien seurassa, mutta oli ihanaa viettää se tänään oman rakkaan kanssa. Onhan hänkin mun ystävä, kaikkein läheisin ihminen. Meillä on huomenna myös puolivuotispäivä, joten sitäkin vähän juhlistimme etukäteen.

Olen miettinyt viimeaikoina ystävyyttä. Minulla on paljon erilaisia ystäviä joista olen valtavan kiitollinen. Nuorin ystävistä on 19-vuotias ja vanhin yli 50-vuotias. Ystävyys ei kato ikää eikä se kato myöskään kilometrejä välissä. Hyvä ystävä on sellainen joka on lojaali, sellainen johon voi luottaa sataprosenttisesti. Hyvä ystävä on kiinnostunut siitä mitä minulle kuuluu ja miten minä voin. Minulla on ystäviä joiden kanssa en pidä säännöllisesti yhteyttä, mutta ystävyys säilyy silti.  Ystävyyteen ei kuulu syyllistämistä eikä pahan puhumista. Ystävät on mulle kun toinen perhe. Perhe jonka olen itse valinnut. Minä olen onnellinen jokaisesta ystävästäni.IMG_7199 IMG_7202 IMG_7219 IMG_7217 IMG_7203 IMG_7209
 Hyvää ystävänpäivää ihan jokaiselle!

2 kommenttia: