perjantai 29. tammikuuta 2016

Uutta sisustuksessa

Heippa kaikille! Ei ole paljon kuulumisia, sillä viimepäivät ovat pyörineet perusarjen pyörityksessä. Oon erityisesti yrittänyt keskittää energiani työhön ja terveelliseen ruokavalioon, toki myös aikaan läheisten kanssa. Kameraa en ole kuitenkaan paljoa mukana kulettanut. Nyt olen ollut myös useamman päivän sairaana. Kuvia nyt vain kotoa, eli vähän sisustusjuttuja. Kuvista voi bongata pari uutta juttua.. kuten kaksi turkoosia tyynynpäällistä, harmaat verhot ja kaikkein ihanimmat jutut; uusi vaaleansininen muumikannu! ja kauan etsitty pyöreä pöytä. Olen kauan halunnut nimenomaan pyöreää pöytää olohuoneen puolelle. Keittiössä pöydän ääreen mahtuu vain kolme, on mukavaa siis välillä katata olohuoneen puolelle ja siellä sitä vieraiden kanssa monesti on, jos on useampi ihminen.
IMG_7127 IMG_7133 IMG_7145 IMG_7146 IMG_7149 IMG_7158 IMG_7155 IMG_7157 IMG_7161 IMG_7151 IMG_7152
Mulla menee tämä päivä vielä leväten, mutta huomenna pääsen näkemään rakasta perhettä. Tuskin maltan odottaa! Nyt toivotan kaikille oikein mukavaa viikonloppua <3

19 kommenttia:

  1. Kaunista - ja niin kauniita kuvia.

    VastaaPoista
  2. Ihana sisustus! Mistä tuo musta hylly on missä on muumikannut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)) string pocket hylly on tilattu finnish design shopista :)

      Poista
  3. Ihanan näköistä! :)

    VastaaPoista
  4. ps. nyt vasta bongasin tuon uuden muumikannun - onpa kyllä makee !

    VastaaPoista
  5. Oii sie ostit tuon sinisen kannun! Oon kuolannut ihan samaa ja on ehkä pakko ostaa jossain vaiheessa, kun siinä on niin ihanat värit! :) Ompa kivaa, että oot saanu nyt pyöreän pöydän ku olet siitä niin haaveillut :) Kivalta näyttää koti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko kysyy tässä että miksei sinun blogia pääse enään lukemaan Bellanna? Yksi lempiblogeista ja olin koukussa siihen :(
      Mutta ihana koti ja sisustus sinulla Enni, tykkään!! Itsekin olen aivan muumifani :)

      Poista
    2. Olen piilottanut sen, koska en ole lokakuun jälkeen enää postaillut.. Ei oo ollut fiilistä siihen hommaan :/ Mutta aikeissani on kylläkin palata taas bloggaamisen ääreen tässä kevään mittaan sillä olen alkanut ikävöimään blogin tekemistä! :)

      Poista
    3. joo oli pakko ostaa tuo kannu, en voinut vastustaa :') ja niimpä, vihdoin ja viimein pyöreä pöytä :D kiitos Anna <3

      Poista
    4. Ja anonyymille; Anna tosiaan vastaskin sulle kysymykseesi.. mutta kiitos sulle kovasti kehuista :) ja mukavaa kuulla, että siellä myös muumifani :) <3

      Poista
  6. Vitsi miten ihanat noi eriväriset tuolit on!:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Näyttää kivalta ja viihtyisältä 😊 t. Marbba

    VastaaPoista