maanantai 9. marraskuuta 2015

Täällä ollaan!

Ajattelin tulla kertomaan, että oon kyllä ihan hengissä, vaikka blogin puolella on ollut hiljaista. Mun elämään kuuluu hyvää silti, vaikken ole osannut täällä siitä kertoa. Viimepäivinä olen iloinnut monista asioista.. Kuten mun työstä. Tänään juostiin työparin ja lasten kanssa metsässä kilpaa ja se oli kyllä mukavaa. Intoa ja motivaatiota on kovasti ja aamuisin on niin mukavaa mennä töihin. Olen iloinut myös ystävistä, uudesta ruokavaliosta, kuorosta, jonka kanssa eilen juhlimme kuoron 10 vuotista taipaletta hienon konsertin merkeissä.. Jännitin sooloja tosi paljon ja muutenkin koko konserttia, mutta onneksi kaikki meni hyvin, olen myös todella odottavainen tulevan joulun suhteen ja tietysti iloitsen päivittäin tuosta ihanasta poikaystävästä. Ollaan kyllä koettu jo niin paljon kivoja juttuja yhdessä, että kyllä olo on onnellinen. Hirveästi kaikkia mukavia juttuja on tiedossa, kuten pikkujoulut ja mun synttäreitten juhlintaa, pariinkin otteeseen ja paljon kaikkea muutakin kivaa on tämä marraskuu täynnä ja sit koittaakin ihana joulukuu. Mutta missä lumi viipyy? Minä en oo hakenut varastosta vielä ees toppavaatteita.. Mikä se tälläinen talvi on? Mutta nyt.. Ihan muutamat kuvat jotka kamerasta viimepäiviltä löyty. IMG_6320 IMG_6314 IMG_6295 IMG_6298 IMG_6310 Hyvää yötä jokaiselle :)

4 kommenttia:

  1. <3 ihana että sulle kuuluu hyvää!<3 tunnelmallisia kuvia, etenkin nuo kaksi viimeistä<33 viimeistään sun synttäreillä nähdään<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ihana kommentti :) niin nähdään <33

      Poista
  2. Ihana, että on niin kivoja juttuja ollut ja edessä päin tiedossa. :) Huomenna nähdään pikkujouluissa! :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, jaksaa tän pimiän jakson ku on piristäviä juttuja eessä :) Tänään nähdään :))

      Poista