torstai 22. lokakuuta 2015

Lomalla

Kylläpä tää tyttö on osannut nauttia lomastaan, aika menee vain aivan liian nopeaa! Olen nauttinut siitä, että saa nukkua siihen asti, kun unta riittää.. Oikeastaan joka aamu ollaan herätty kymmenen maissa ja se jos mikä on luksusta.. Kello ei soikkaan 5:30, niinku yleensä arkisin. On ihanaa, kun saa syödä rauhassa aamupalaa eikä ole kiire minnekkään. On aikaa myös ollut siivota ja myöskin ylläpitää siisteyttä paremminkun arkena. Olen nähnyt lomalla myös ystäviä ja käynyt elokuvissa pariin otteeseen. Toissapäivänä hurautettiin illalla Liminkaan Meekun ja Mikin luokse kyläilemään ja oli ihanaa, että Marko sai  tutustua tärkeisiin ystäviini. Eilen ajoimme Alpuaan Äidin ja Riston luokse, illemmalla sinne tuli myös Marika ja Vilma <3 Tänään ollaan käyty yhdessä lenkillä ja nukuttu yhdessä päikkärit. Kävin myös alennusmyynneissä ja ostin 4 paitaa, joiden oikea hinta yhteensä olis ollut n. 130 €, mutta alennusten jälkeen hintaa jäi vain 32 euroa. Aika huima alennus siis! Ehkä kaikkein parasta on ollut viimepäivinä se, ettei ole ollut niin stressaantunut ja väsynyt. Olen myös nauranut, viimeks tänään niin paljon, että mahaan sattui. Mun mielestä parisuhteessa yhtiä parhaimpia asioita on se, että toinen saa sut nauramaan. <3 Nyt muutamia fiilistelykuvia tältä viikolta..IMG_6202
IMG_6209 IMG_6213 IMG_6228 IMG_6237 IMG_6244 IMG_6246 IMG_6261 IMG_6264 IMG_6270 IMG_6276 Huomenna lähdetään Markon, Jannen ja Jennan kanssa ikeaan! Oon jotenkin odottanut sinne menoa kun kuuta nousevaa! Ehkä niistä ostoksista sais väännettyä sisustuspostausta tänne :) Mut hyvää loppuviikkoa!

2 kommenttia: