maanantai 21. syyskuuta 2015

Torstaina ystävän tekemää ruokaa ja hyvää seuraa

Edellisessä postauksessa kerroin jo vähän torstaista, kun olin siellä Micksin vip-illassa, mutta siihen päivään kuului myös muita mukavia asioita. Heidi pyysi minua luokseen ja pääsin suoraan ruokapöytään, kun Heidi oli tehnyt herkullista kasvisgratiinia ja salaattia. Kyllä vain maistui hyvälle! Oli kivaa vaihtaa kuulumisia siinä hyvän ruuan äärellä ja nähdä myös eka kertaa Heidin tosi kaunis asunto. Ennenkun suuntasimme sinne vip-iltaan, kävimme räpsimässä asukuvia, mutta ne kuvat julkaisen vähän myöhemmin. Halusin tulla tekemään tämän postauksen kertoakseni kuinka iloinen ja kiitollinen olen, että olen saanut tämän harrastuksen myötä niin ihania ystäviä elämään, Heidi on yksi niistä. <3

a12000017_10153567537204286_464050400_n IMG_5223 IMG_5218 IMG_5216

9 kommenttia:

  1. Tulipa nälkä näistä kuvista! :)

    VastaaPoista
  2. Voi Enni miten iloiseksi tämä postaus sai mut. Olen myös kiitollinen ja onnellinen blogin kautta saaduista ystävistä, kuten sinusta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että ilostutin tällä :) kiitos Heidi <3

      Poista
  3. Ruoka näyttää tosi hyvälle! Ihanaa että olet löytänyt blogin kautta ystäviä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli hyvää :) ja niinpä, se on bloggaamisen parhaita puolia :)

      Poista
  4. onpa kaunis tyttö tuo Heidi

    VastaaPoista