lauantai 26. syyskuuta 2015

Asukuvia Turussa ja kuulumisia

Olin keskiviikosta perjantaihin Turussa lastenohjaajien neuvottelupäivillä. Lensimme työkaverin kanssa eka Helsinkiin ja sieltä bussilla Turkuun. Reissu oli kyllä hyvä, mutta lentokoneessa lasku sai taas niin pahan kivun korviin, ettei ollut kyllä itku kaukana. Kotimatkalla otin lääkettä ennen lentoa, joten se ei ollut läheskään niin paha. Onko muita joilla nousu tai lasku käy kipeää? Päivät itsessään oli hyvät ja oli huippua viettää sitä ihanan työkaverin kanssa tai välillä jopa kahden ihanan työkaverin. Kohokohta oli pikkusiskon näkeminen <3 Ajattelin jakaa muutamat asukuvat, jotka reissun päällä tuli otettua.
IMG_5460 IMG_5478 IMG_5501 IMG_5535 IMG_5573 IMG_5586 IMG_5604 Oon ollut viimeaikoina tosi mukavuudenhaluinen asuissa. Ulkonäön kanssa yhtä tärkeää, että on mukavat ja hyvät päällä. Näkisittepä mun asun tällähetkellä.. Mulla on Markon housut omien päällä, Markon musta talvitakki ja karvalakki päässä. Istutaan heidän hallissa täällä Vuolijoella Markon ja hänen veljen kanssa. Grillaus-ilta siis edessä :) Oikein mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Mulla myös sattuu tosi paljon korviin lentokoneessa mutta oon löytäny avun paineentasauskorvatulpista! Niitten kans ei satu oikeestaan ollenkaan. Kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitäs hankkia itsellekkin sellaiset :) kiitos :))

      Poista
  2. Muistan kun joskus oon lentänyt ulkomaille niin mulla tuntuu semmonen paine korvissa ja ihan pientä kipua. Se ei ole varmasti mukava ja kun kuulee pikkulapsien itkua siitä kun sattuu korviin niin se on jotenkin tosi surullisen näköistä kun asialle ei voi tehdä mitään.
    Tykkään tuosta ekasta asusta tosi paljon. Oot kivasti yhistäny nahkatakin ja pitsin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. muakin säälittää pikkuvauvat lennoilla jos ne itkee :// kiitos paljon :) minäkin tykkään siitä asusta :)

      Poista
  3. Syksyinen Turku näyttää upealta! Asuista tykkään eniten keskimmäisestä, ihana pinkki yksityiskohta :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turku on niin ihana<3 kiva kuulla, että tykkäät asusta, kiitos :)

      Poista