lauantai 11. heinäkuuta 2015

Vähän kuulumisia ja perjantain asu

Mukavaa lauantai-iltaa jokaiselle! Ihan kohta kyllä vaihtuu sunnuntain puolelle. Mulla on sokerisisko Ilona mun luona Oulussa yötä, mutta mua pyydettiinkin hoitamaan yhtä lasta illaksi/yöksi, joten ollaan erään suloisen pikkutytön kotona nyt. Pikkunen on siis yöunilla, joten mulla on aikaa tässä kirjoittaa blogia. Mutta tän postauksen kuvat on siis eiliseltä, kun Saara otti minusta asukuvat ennenkun lähti Raaheen. Sain viettää aikaa aivan ihanien tyttöjen kanssa ja oli todella mukavaa viettää kunnolla tyttöjen iltaa.. herkutella, juoda sangriaa ja lähtä vielä illan päälle kuluttaan tanssilattiaa. Eilisestä on todella hyvä mieli, kiitos ihanat tytöt <3 mutta nyt sitten siihen asuun! IMG_4270 IMG_4242 IMG_4237 IMG_4214 IMG_4248 IMG_4256 IMG_4260 IMG_4264 IMG_4269
Pitsipeplumin ja nahkahameen löysin vilasta huimasta alennuksesta.. oikea hinta näille olis ollut yhteensä melkein 80 euroa, mutta maksoin näistä 20 euroa yhteensä. Molemmista olisin ottanut koon pienemmän numeron, jos olisi ollut mutta kyllä nämä päällä pysyy ainakin toistaiseksi. Mulla oli kivan naisellinen olo näissä, mitä te ootte mieltä? :) Sain myös eilen taas kuulla, että olen nätimpi livenä kun kuvissa, joten lohduttaudun nyt sillä, kun joku naamakriisi iskee näitä kuvia katsoessa :'D Mutta nyt toivotan oikein ihanaa illanjatkoa tai paremminkin hyvää yötä :)

14 kommenttia:

  1. Hehe, just ehdinkin linkata sulle tohon edelliseen postuakseen ton mun tutoriaalin :)
    http://kissanpaivakimara.blogspot.fi/2015/07/tutorial-flickrn-kuvien-reunukset-pois.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :) ! kiitos niin paljon! en olis kyllä millään osannut ilman sun apua. :)

      Poista
  2. Siis vouu, vitsi näytät hyvältä. Susta Enni huomaa että sulla on kasvanu itsevarmuutta kuvissa. Sähän osaat poseerata. :) Vitsi sä oot niin kaunis tuossa viimesessa kuvassa. :´) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö :) onpa ihana kuulla <3 kiiitos paljon <3

      Poista
  3. Ja hei piti vielä kommentoida että täältä löytyy apua tuohon flickeriin: http://kissanpaivakimara.blogspot.fi/2015/07/tutorial-flickrn-kuvien-reunukset-pois.html :)

    VastaaPoista
  4. Oot yks kauneimmistä ihmisistä ketä tiedän <3 Kaikinpuolin. Ikävä sua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pauliina <3 tuo on kauneinta mitä mulle on koskaan sanottu. Et usko kuinka hyvä olo siis tuli. Kiitos rakas, sinä itse olet niiin kaunotar. Mullakin on ikävä sua!

      Poista
  5. Oot Enni kauniina ollut liikenteessä!:) Ja hyviä ale-löytöjä kyllä oot tehnyt! Oli mukava törmätä pikaisesti perjantaina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Emmi :) <3 ja niin oli minustakin mukavaa törmätä :) sinä olit myös todella kauniina liikenteessä!

      Poista
  6. oii niin kauniita kuvia, aivan ihania !<3 voi mun on pakko varmaan kohta tulla käymään Oulussa, ku ikävä vaan kasvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, kiitos kovasti Paula <3 ja tiiäkkö, niin sun pitäs tulla käymään! samoin mulla niiiin kova ikävä!

      Poista
  7. sinulle ei sovi peplumpaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanku olisin kuullut tuon sinulta jo aiemminkin :)

      Poista