tiistai 14. heinäkuuta 2015

Pikaisesti kuulumiset

Ajattelin tulla tekemään kuulumispostausta, mutta kieltämättä pää on ihan tyhjä. Mua harmittaa, että kesä on peruttu ja mulla on flunssa nyt.. muutenkin kovin kummallisia päiviä ollut viimeaikoina, yhtä tunteiden vuoristorataa. Sellanen olo, että pitäs mennä johonkin keskelle ei mitään ja pysähtyä ihan yksin, ihan omien ajatusten kanssa.. tiiättekö tunteen? mutta oikeasti silti, kuuluu oikein hyvää. Lomailu on mukavaa ja olen nähnyt monia ystäviä. Viettänyt hyviä ja erinlaisia hetkiä. En oikeasti osaa nyt kertoa mitään muuta, joten sori tämmönen aika turha postaus.. mutta nauttikaa näistä kuvista, tosi kauniita ihmisiä oon saanut kuvata. IMG_4107 IMG_4103 IMG_4109 IMG_4201 IMG_4281 IMG_4372 IMG_4345 Hyvää tiistai-illan jatkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Niin oli söpöjä kuvia :) <3
    tuttu tyttö <3 ps. tule meille tänne maalle ;)

    VastaaPoista
  2. Oii tuo ekan kuvan hässäkkä näyttää hyvältä, mitä siinä mahtaa olla? :) Mä niin tykkään näistä kuvista, sulla on silmää kuvata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on muistaakseni mansikkajäätelöä, kermavaahtoa, mansikoita ja keksinmuruja :) se on robert's coffeesta :) kiitos Jenna paljon :)

      Poista