lauantai 13. kesäkuuta 2015

Viime päivien kuulumisia

En tiedä mistä aloittaisin kuulumisten kertomisen. Mun elämä on ollut aika hektistä viimepäivät. Olen ollut edelleenkin tosi väsynyt arkisin, mutta töissä on ollut ihan älyttömän hauskaa, kun on niin ihania työkavereita! Olen saanut myytyä tosi paljon mun isoksi jääneitä vaatteita, mutta on se vaan ihan yllättävän työlästä kun iskee ison läjän vaatteita facebookkiin myyntiin ja sitten saaha sovittua ihmisten kanssa millon he hakevat niitä. Sen ajan kun ei ole ollut ihan hektistä, olen nollannut katsomalla greyn anatomian jaksoja, oon niin koukussa siihen sarjaan! Viimeviikolla oli ihanaa nähdä mun rakasta ystävää Maria. Lenkkeilin hänen luokse, saunottiin, laulettiin ja syötiin iltapalaa yhdessä. Hän on niin rakas ystävä! Jos luet tän Mari, tiiä kui paljon rakastan sinua.
Olen kyllä saanut viettää tosi paljon aikaa monien mun rakkaiden ystävien kanssa ja olen kyllä kiitollinen. Eilen perjantaina olin laulamassa ystäväni pikkusiskon hautajaisissa. Se oli aika kova paikka, sillä nuoren ihmisen kuolema pysäyttää ja koskettaa aina. Varsinkin kun tietää kuinka rankkaa se on niille läheisille. Kovasti olen miettinyt nyt viimepäivinä ystävääni Anna-Liisaa, joka kuoli myöskin aivokasvaimeen ja saman ikäisenä, kun tämä ystäväni pikkusiskokin. Kun ystävän menettäminen oli niin kamalaa, en voi edes käsittää kuinka kamalaa, kun kyseessä on oma sisko. Oli kuitenkin kunnia olla laulamassa ja sillätavalla kunnioittaa hänen muistoaan ja lohduttaa surevia niiden laulujen kautta edes pienen hetken ajan. Liisa jonka kanssa lauloin kahdestaan siellä, tapasin hänet eka kertaa toissapäivänä ja vähäisestä harjoittelusta huolimatta selvittiin lauluista ihan kunnialla ja oli ilo tutustua tähän uuteen ihmiseen ja näemme varmasti uudestaankin. Eilen vietimme Jennan ja Antin kanssa ihan mahtavan illan, johon kuului paljon naurua ja syvällisiä keskusteluja. Tuli taas tutustuttua uusiin ihmisiin ja valvoin oikeastaan aamuun asti ja tänään on väsyttänyt, mutta hyvä mieli. Tännää näin rakasta Saaraa, kävimme syömässä ja ottamassa kuvia. Oli ihanaa nähä, niinku ihan aina. Loppuun laitan muutaman kuvan Saarasta, jotka otin. Ja muuten on aika sekalaisia kuvia viimepäiviltä.. Jaksokohan kukaan lukea tätä loppuun asti? :D

IMG_2935 IMG_2943 IMG_3057 IMG_3068 IMG_3116 IMG_3165 IMG_3170 Mutta nyt oikein mukavaa lauantai-illan jatkoa! :)

11 kommenttia:

  1. Saara on nii nätti!! :) -Marjo

    VastaaPoista
  2. Ihana että sulla on lahja millä hetkeksi helpottaa lähimmäisten oloa <3 Itse en varmaan kykenisi kenenkään hautajaisissa laulamaan. Koskettaisi liikaa omaisten suru.

    Päiväsi on kuulostanut kyllä muuten ihanan tapahtumarikkailta! :) Itsekin olen myynyt tavaraa nyt Facebookissa ja on se totta vie kyllä homma! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aika usein laulanut hautajaisissa ja lähinnä omien sukulaisten ja se kyllä on vaikeaa,mutta jotenkin se musiikki vie mukanaan ja siihen pystyy keskittyy ku taas jos pitäis pitää puhe,niin siitä ei tulis kyllä mitään jos itkettäs :D mut kiitos siis Iina <3

      Poista
  3. Jaksoin lukea :D kiva kuulla että esiintyminen meni vähäisestä harjoittelusta riippumatta hyvin. :)

    VastaaPoista
  4. ihania iloisia aitoja kuvia!<3 voi mie niin toivon että joskus kuulisin sinun laulun!! hienoa että sinulla meni laulut hyvin hautajaisissa vaikka varmasti todella rankka paikka olikin. =( Mulla on torstaina hautajaiset ja saa nähä saanko sanaakaan suusta kun pitäis muutama juttu lukea..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 kyllä sää varmasti vielä kuulet :) ja voi että,nytkö ne sit on eessä. Voimia ja tsemppiä <3

      Poista
  5. Samaa mieltä Paulan kanssa, olisi niin upeeta kuulla sun laulavan! <3 Tosi kiva kuulla, että laulut sujui surusta huolimatta, on se kyllä hienoa että omaiset saa laulusta lohtua kaiken keskellä. Ja sulla kuulostaa olleen ihania hetkiä ystävien kanssa -sä kirjoitat Enni aina niin lämpöisesti ja kauniisti, ihana ihminen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. Samaa sanon,ku Paulalle,että varmasti kuulet vielä :) ja ihanasti sanottu! Kiitos ihana Pauliina <3

      Poista
  6. Jaksoin lukea tekstin loppuun asti, todella hienoa että olet pystynyt laulamaan nuoren ihmisen hautajaisissa. Niinkuin Iina sanoi niin en usko että itsekään pystyisin samaan, jo läsnäolo varmasti saisi kyynelkanavat aukeamaan. :( Tosi ihania kuvia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei se helppoa oo,mutta musiikissa on se oma voimansa ja yllättävän vaikeissa hetkissä pystyykin laulamaan. Kiitos Jenna :) <3

      Poista