keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Keskiviikon fiiliksiä

Kirjoitin pitkän pätkän tähän kuulumisia, mutta pyyhin kaikki pois. En osaa sanottaa mun kuulumisia teille. Lyhyesti sanottuna, mulle kuuluu pääsääntöisesti älyttömän hyvää. Tällähetkellä olen vain jostain syystä fyysisesti todella uupunut ja eilen päivällä ja tänään illalla olen kärsinyt migreenistä ja oksettavasta olosta. En tiedä miksi olen nyt niin loppu. Tänään on ollut vähän huono ilta muutenkin. Olen pitkästä aikaa ollut aika surullinen ja pettynyt joihinkin asioihin mun elämässä. Olen makoillut pimeässä huoneessa ja miettinyt, että mitä haluan elämältä.. ja mitä teen, jos ne suurimmat haaveet ei koskaan toteudukkaan. Näistä haaveista on niin vaikeaa välillä puhua kenellekkään. Mitään kummempaa ei ole sattunut, mutta joitain pieniä asioita, jotka tekevät minut kovin surulliseksi. En myöskään tiedä miksi kirjoitan asiasta tänne, jotenkin on vain tarve kirjottaa... vaikkakin niin kovin ympäripyöreästi.
Tähän kuvitukseksi joitakin viimepäivien räpsyjä..


IMG_2925 IMG_2658 IMG_2820 IMG_2356 IMG_2762 Yritän ajatella, että jokaisessa päivässä olisi jotain erityistä ja jokainen päivä on paras päivä.. joten kai mää tästä päivästä taas opin jotain, vaikka paha mieli onkin. Huomenna on uus päivä ja eikö sitä sanota, että torstai on toivoa täynnä!? :) 

8 kommenttia:

  1. Ihana, kaunis, upea nainen! <3 Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu ja asiat järjestyy! Hali <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Pauliina <3 kiitos, että tuet ja tsemppaat mua aina. Hali <3

      Poista
  2. <3 olet sinä Enni ihana. Ikävä on suuri! niinku Pauliinakin sanoi niin kyllä ne asiat siitä suttaantuu! vaikka mietityttävätki, mutta kun lakkaa ajattelemasta(ainakin yrittää), asiat saattaa tapahtua ihan yks kaks!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula <3 Sinäkin olet ihana ja minulla on myös ikävä!

      Poista
  3. Elämä yllättää - olet vielä niin nuori, että kaikki on edessäpäin ja et voi tietää mitä kaikkea se tuo. Ei kannata maalata piruja seinälle - ne pian tulevatkin jäädäkseen ! Toki sekin totta, että joskus pitää olla niitä pimeitä päiviä mielen lonkeroissa, että voi taas ynnätä yhteen ne kaikki hyvät jutut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta puhut äiti :) <3 kaikki on edessäpäin ja hyvillä mielin vaan aina uuteen päivään, ei sais todellakaan piruja maalata seinille! onneksi nähhää pian! :)

      Poista
  4. Oikein paljon jaksuja sulle Enni! :) kiva lukea sun kuulumisia täältä blogin puolelta.

    VastaaPoista