tiistai 12. toukokuuta 2015

Haikea, mutta onnellinen keijukainen!

Huh kuinka pitkä, mutta niin ihana päivä takana. Tänään vedettiin viimeiset kerhot, tehtiin kaikkea spessua lasten kanssa, kuten etsittiin kadonnutta matkalaukkua, jonka tiuhti ja viuhti oli muumimammalta napannut, jonka haisuli heiltä varasti ja lopulta vielä varis vei sen yläilmoihin, kun teimme salapoliisityötä, löysimme lopulta matkalaukun simpukoita seuraten ja matkalaukun sisältä löytyi jokaiselle lapselle karkkirasia! Se tunne, kun lasten kanssa lähestytään matkalaukkua, tyttö kuiskaa hymy suussa "mua niin jännittää". Illalla meillä oli vielä kauan odotettu kevätjuhla. Näyttelimme näytelmän auringon muna, minun roolini siinä oli olla keiju. Muistin onneksi kaikki vuorosanat ja selvisin pyörtymättä kun lauloin yksin laulun "hyvin hiljaa". Kaikkein parasta näytelmässä oli kerholaisten esittämät laulut. Kyllä siinä sai itkua pidätellä, kun he lauloivat niin kauniisti. Juhlan jälkeen poskilihaksiin sattui, olin hymyillyt niin valtavan paljon! Se hymy oli aitoa, olin niin onnellinen, mutta myös samaan aikaan olo oli haikea ja on edelleen. Meidän pienet kerholaiset lähtee syksyllä eskariin. Meillä on ensiviikolla onneksi vielä retki escurialiin eikä tarvinnut vielä hyvästellä lapsia. Kyllä mulla tulee heitä niin kova ikävä, etten voi sanoin sitä kuvailla.


IMG_2157 IMG_2152 IMG_2139 IMG_2137 IMG_2151 IMG_2168 IMG_2169 IMG_2173 IMG_2170 IMG_2175Tämän näköisenä minä sitten lähdin kotiin, bussikuski hymyili mulle leveästi :) IMG_2162
En liioittele yhtään, kun sanon, että rakastan mun työtä. Viimepäivinä olen todella taas havahtunut siihen kuinka todellakin saan tehdä kutsumustyötäni. Olen onnellinen ja kiitollinen . <3

10 kommenttia:

  1. Sait olla niin omanasi :) prinsessakeiju :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh :D kyllä meidän esimies osas taas jakaa roolit hyvin :)

      Poista
  2. Ihania kortteja ja lahjoja oot saanu! :) p.s. Tanja on huippu käpy :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sain kyllä mielettömän ihania lahjoja ja niiin aitoja ja söpöjä kortteja :) ja heh, Tanja oli kyllä aika metku männynkäpy!

      Poista
  3. On varmasti tosi ihana olla sellaisessa työssä jossa viihtyy. Sä teet todella tärkeää työtä ja uskon kovasti, että olet siinä hyvä. :) Ihania kuvia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihana :) ihanasti sanottu Jenna! kiitos paljon :)))

      Poista
  4. Ihana että olet noin omistautunut työllesi, ihailtavaa! :) Olet varmasti täysin oikealla alalla! Söpö asu ♥

    VastaaPoista
  5. Eikä miten ihania lahjoja oot saanut :') Ja ihana tuo sinun asu! :D<3 Teän viimeiset kerhot ja kevätjuhla kuulostaa niin kivalta ja onnistuneelta <3 varmasti on ollut kyyneleissä pidättämistä :) lapset on niin ihania ja aitoja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 lapset on kyllä parhaimpia asioita tässä elämässä! kiitos Anna <3

      Poista