torstai 16. huhtikuuta 2015

Melkein polkkatukka

Huh... mua jännitti melkein koko päivän, ku tiesin, että iltapäivällä lyhenee tukka ja reilusti. Jonku kuukauden ajan on muhinut mielessä ajatus lyhyemmästä tukasta. Yleensä pidän hiuksia melkein aina kiinni, kun auki se tuntuu niin raskaalta. Halusin vähän muutosta, sillä mulla on ollut aina nuorena ja aikuisiällä enemmän tai vähemmän pitkä tukka. Viimeksi lapsena mulla on ollut niin lyhyt tukka, kun nyt. Lookki on nyt kivan fressi ja tykkään älyttömästi, vaikkakin säikähdän omaa peilikuvaani joka kerta kun peiliin katson. Vaatii siis totuttelua. On outoa, ettei hiukset ylety ihan päälaelle asti nutturalle, joka on ollut mun vakkarikampaus.. Mutta uskon, että näistä uusista hiuksista saan niin paljon enemmän irti :) 11160563_10203610050987160_7798580217455719741_n 11099185_10203610057467322_2394042799335126174_n
Mitä te sanotte? :)


Kiitos Elisalle hiusten leikkuusta ja kuvista. <3 oot ihana!

22 kommenttia:

  1. Tosi kiva, tykkään ! :) Pitkä tukka on kaunis mutta monesti sitä ei saa laitettua mitenkään ja se vaan lätsöttää päätä myöten, joten itse olen lähiaikoina tykästynyt paljon enemmän lyhyempiin hiusmalleihin. Niissä on enemmän ryhtiä ja mallia :) vaikka tietysti pitkä tukka on laitettuna kaunis eihän siitä pääse mihinkään:) hirmuisen ihanat siis nämä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla pitkä tukka oli melkein aina kiinni, kun auki se nimenomaan vaan on tylsä ja päätä myöten. ihana kuulla sun mielipide tästä, kiitos :) <3

      Poista
  2. Vautsi, Ompa pirtsakat ja ihanat!!! <3 <3 Sopii hyvin Enskuli :)

    VastaaPoista
  3. erittäin hyvä, ellei täydellinen ;)

    VastaaPoista
  4. Vauu enni!!! Apua<33!! Näyttää niin hyvältä <33

    VastaaPoista
  5. Ihana uusi tyyli -MP

    VastaaPoista
  6. Vautsi, hyvin sopii sulle! Oot rohkea. :) Varmasti vaatii hieman totuttelua, mutta luulenpa, että on kesälläkin mukavampi tuollainen lyhyempi malli kun ei oo niin hiostava ja koko ajan naamalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jälkikäteen vasta oon tajunnut kui rohkea oon ollut.. tää on oikeesti aika iso muutos! en silti kadu :) ja totta, kesällä varmasti niin paljon mukavampi :) kiiitos Hantta <3

      Poista
  7. Tyylikäs - minusta on ihanaa, että hiusmalleja vähän vaihdellaan - ei sitä enään aikuisena tarvitse olla sama malli kuin pikkutyttönä ja hiukset kasvavat takaisin jos pitkän tahtoo uudelleen.

    VastaaPoista
  8. Ihana Enni! <3 totuttelua totuttelua! ;) Nyt ei tuu ainakaa piettyä sulla joka päivä tukkaa kiinni! ;D

    VastaaPoista
  9. Nää sun uuet hiukset on aivan mahtavat, vauutsi. Tykkään kyllä ♥

    VastaaPoista
  10. Ohhoh mikä muutos! Ihan mieletön kyllä :) Soppii niin sulle!! Itekki oon monta vuotta haaveillut pidemmästä polkkatukasta, mutta en vaan raski leikata :< viimeksi ala-asteella lähti tukkaa jotain 30-40cm ja olin niin onneni kukkuloilla :D enää en vaan uskalla samalla tavalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)) sun pitkä tukka on nii mieletön ja paksu ,etten kyllä itekkään sitä raskis leikata :)

      Poista