maanantai 16. maaliskuuta 2015

Vähän olohuonetta

Olen pitkään halunnut jo esitellä teille mun olohuonetta ja on siitä kyllä vilahdellut monesti joitakin kuvia, muttei tarkempaa esittelyä.. Eikä sitä tule kyllä vieläkään. Olen pitänyt sitä jo pitkään keskeneräisenä, vaikka ulkopuolisten silmään se saattaa näyttää valmiilta. Sinne on tulossa vielä mun oma piano, joten sen suhteen tuntuu, että se on keskeneräinen ja sitä ennen en laita yhelle seinälle vielä tauluja ja tokikin niin iso piano tulee vaikuttamaan huoneen ilmeeseen aika paljon. Nyt kuitenkin vihdoin ja viimein olohuone on alkanut näyttämään siltä miltä haluan ja olen koittanut unohtaa pianon vähäksi aikaa ja sisustaan huoneen niinku sitä pianoa ei tuliskaan. Tulee sittenkun saan kantajat innostumaan sen kantamisesta ja sisustetaan sitä sitte sen mukaan. Olen nyt räpsässyt viikonloppuna muutaman kuvan ja halusin jakaa ne teidän kanssa.


IMG_0308 IMG_0305 IMG_0310 IMG_0307 Miltä näyttää teidän silmään? :) Nyt nukkumaan, ihanaa alkavaa viikkoa!

10 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää Enniseni <3

    VastaaPoista
  2. Näyttää varsin mukavalta, ihanan raikkaita ja vaaleita kuvia ♥ Hauskaa viikkoa sinnekin:)

    VastaaPoista
  3. Niin kaunista ja kodikasta <3 :) Mulla on jäänyt sisustaminen vähä vaiheeseen täällä, mut jospa se innostus ja inspiraatio tulis uudelleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, ihana kuulla, että sää tykkäät :) ja älä huoli, kyllä se inspis sieltä tulee.. se on vähä sellasta aaltoliikettä :) <3

      Poista
  4. Ihanan raikasta! Tuo sinun koti on livenä vielä ihanempi! <3

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, tosi raikkaita ja valoisia. ♥ Piano kyllä kruunaisi huoneen. :) Ihanaa alkanutta viikkoa sinulle myös Enni! ♥

    VastaaPoista