perjantai 13. maaliskuuta 2015

Onnellinen viikko takana

Heipähei ja ihanaa viikonloppua jokaiselle!

 Täällä kirjottelen hymy huulilla, mulla nimittäin on ollut niin kiva viikko! Takana on ensimmäinen työviikko hiihtoloman jälkeen. Vaikka aamuisin on ollut vaikeaa herätä, on tullut kiire, migreeniä, väsymystä, niin silti tää viikko on ollut niin kiva! Maanantaina kävin illalla Annalla, joka olikin ihan extempore-kyläily! Laitettiin päivällä viestiä ja sit päätettiinkin, että tuun illalla käymään, kun en millään malttanut oottaa kauemmin, että pääsen kuulumisia vaihtamaan! Oli kyllä niiin mukavaa nähä! Tiistaina kävästiin Marin kanssa kylässä Tanjalla ja sitten Marimurun kanssa illalla vielä vesijuoksemaan, jonka jälkeen uni maistu pitkästä aikaa niin hyvin! Keskiviikkona olin tosi väsynyt töiden jälkeen, mutta auringosta sain silti niin paljon energiaa, että lähdin vielä lenkille, tein tunnin kotitreenin, pyykkäsin ja vähän siivoilinkin. Torstaina eli eilen näin pitkästä aikaa Vilmaa, kun hän tuli kyläilemään minun luokse. Meillä oli niin hyvät keskustelut ja jäi kyllä niin hyvä fiilis. Tänään olen nähnyt myös rakasta ystävää Sirkkulia, kävimme tunnin lenkillä ja vaihdettiin kuulumisia vielä teekupposenkin äärellä täällä minun luona.

Ystävien, urheilun ja auringon lisäksi olen iloinut myös mun työstä. Ei hitsiläinen kuinka olen nauttinutkaan mun työstä. Tunne siitä, että olen oikealla paikalla, on vahvistunut entisestään. Sanoin tänäänkin aamulla työparille, että mun työmotivaatio on tosi korkealla. Lapset, ne on ne syy miksi rakastan mun työtä. Kohtaamiset lasten kanssa on viimepäivinä saanut mun sydämen täyttymään rakkaudesta. Olen todella iloinen ja kiitollinen nyt.

Nyt ihan muutama kuva olohuoneesta, johon aurinko on paistanut vielä iltapäivällä töiden jälkeenkin.
IMG_0270 IMG_0279 IMG_0280 IMG_0286 IMG_0291 IMG_0248
Nyt lähden saunomaan! Oikein rentouttavaa perjantai-illan jatkoa!

10 kommenttia:

  1. Mullakin on ollut iha superihana viikko! <3

    VastaaPoista
  2. ps. pöydän jalkakin on valmis- maalausta vailla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEE! Ripehän on taas ollut Risto reipas <3

      Poista
  3. Ihanan positiivinen postaus, mukavaa että aurinko tuo niin paljon iloa ja energiaa ihmisiin ja sen näkee juuri blogeissakin nyt. Kaunis kurkkaus olohuoneeseen, erittäin nätti sisustus.<3 Hauskaa viikonloppua sinne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auringon vaikutuksen näkee kyllä tosissaan vaikka missä :) niin ihanaa! kiva kuulla kommenttia mun sisustuksesta, kiitos kovasti <3 hauskaa viikonloppua myös sinulle :)

      Poista
  4. Voi että kuinka piristi mieltä löytää omakin nimi tuolta! Oli kyllä ihan mahtavaa nähdä, ja niinku viestiä laitoinki, niin just näitä meidän pitkiä keskusteluita on ollu niin kova ikävä! ♥ Nyt kyllä skarpataan, ja nähdään PIAN! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin ollut ikävä kyllä meidän keskusteluja! todellakin skarpataan! <3 :)

      Poista
  5. Ihania kuvia!<3 Ja ihana päästä lukemaan sinun postauksia jälleen :) Mukavaa aina lueskella näitä ku kerrot niin tarkoin kuulumisista ja arjen touhuiluista ym :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäät kuulla mun kuulumisia ja tykkäsit kuvista :) <3 kiitos! :)

      Poista