sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Onnellinen sunnuntai

Tänään aamulla heräsin hyvillä mielin aikaisin aamulenkille ja töissä jännitin yksin laulamista, mutta selvisin siitä ja sain ihania kehuja, jotka kantavat pitkälle. Olen tänään ollut myös huolissani ja ahdistunut treeneistä ja ruokavalion toimivuudesta, mutta treffattuani oman pt:n kanssa, olo on nyt niin hyvä. Varsinkin, kun huoli treenaamisesta oli turha, sillä olenkin kehittynyt todella paljon. Motivaatio on taas tosi korkealla uuden ohjelman vuoksi ja siksi, että on ihminen joka oikeesti kannustaa ja auttaa mua, eikä jätä mua yksin taistelemaan. A-P käski mun myös kirjottaa seinälle tärkeän muistutuksen: Ole kärsivällinen.
IMG_9825 (2) Aamulla huomasin myös, että äitikin oli eilen kirjoittanut minun seinälle IMG_9736 Samoin tänään rakkaat ystäväni Saara ja Mari kirjoitti mun seinään IMG_9826 (2) IMG_9823 (2) IMG_9828 (2)Töiden ja treenaamisen lisäksi olen siis viettänyt tänään muutaman tunnin rakkaiden ystävieni Marin ja Saaran kanssa. Olen monesti sanonut täällä kuinka rakkaita ne tytöt mulle on enkä voi nytkään olla sanomatta sitä. Oli niin ihanaa vaihtaa kuulumisia ja aivan liian koukuttavaa pelata ligrettoa! Aika meni taas niin nopeaa, enkä malta oottaa, että nähhään taas!

IMG_9734 IMG_9805 (2) IMG_9814 (2) IMG_9819 (2) IMG_9822 (2) IMG_9776 (2) IMG_9765 (2) IMG_9758 (2) IMG_9772 (2) IMG_9797 (2) IMG_9771 (2) Näiden tyttöjen seurassa olen aina oma itteni ja näkemisen jälkeen on vaan niin hyvä ja kevyt olo. Kiitos tytöt, kun ootte mun elämässä.

14 kommenttia:

  1. Oi sun päivä kuulostaa nii mukavalta -ihana kun on tuollasia sydänystäviä! <3 Ja hienoa että laulujuttukin meni töissä hyvin ja oot saanu taas lisäboostia pt:tä! :) Ihanan lämpimiä kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Pauliina <3 ihana kommentti :)

      Poista
  2. Lopulta se kärsivällisyys palkitaan, luota itseesi <3

    PS. Hihittelen täällä itsekseni, kun sulla on musta string pocket hylly, Annalla valkoinen ja mulle tulee se ruskea.. Ja tuo sun liitutaulu seinä on kyllä ihan mahtava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä,ei saa lannistua :) ja Heh,string pocket-hyllyt rulettaa:) <3

      Poista
  3. Voii muru ihania kuvia <33 ja ihan huippua että esiintyminen meni hyvin :) en epäillyt sitä kyllä yhtään <3 ihania tekstejä taulu täynnä!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kommentti! :) kiiitos paljon Emppuli <3

      Poista
  4. Ihania neitejä kuvissa, aivan rakkauskuvia <3 Noista kuvista paistaa monen vuoden ystävyys! Aivan tuli kyyneleet silmiin noita katellessa, hassua :'D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana Meekku <3 minustakin näistä kuvista paistaa juurikin se monen vuoden ystävyys :') kiitos tästä kommentista Musi <3

      Poista
  5. Oi, sun ääni on varmasti niin kaunis. :) Sä olet Enni taistelijasielu, tsemppiä kovasti reeneihin. Hyvin ne menee. :) Aivan ihania nuo viimeset kuvat, tuli hyvä mieli niitä katsellessa. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipa ihanasti kirjoitettu!<3 kiiitos kovasti Jenna <3 <3

      Poista
  6. Oisimpa ollut kärpäsenä katossa kuuntelemassa sinun laulua ;)<3 Voin ainakin kuvitella, että sinun lauluääni on kaunis :) Oot rohkea mimmi! Ihanaa, että sulla on läheisiä joiden seurassa pystyt oleen oma ittes ja on kevyt olo heidän seurassa :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh, kiitos :D <3 ja on kyllä ihanaa, että on sellaisia läheisiä.. oon kiitollinen :) <3

      Poista