sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Naistenpäivä

Naistenpäivä.. mitä ajatuksia se herättääkään? Joka vuosi naistenpäivänä minulla tulee mieleen päivä kymmenen vuoden takaa. Silloinen poikaystäväni antoi minulle oranssin ruusun. Muistan sen niin elävästi, sillä en ollut siihen mennessä ikinä edes tiedostanut, että on olemassa naistenpäivä. Olin silloin 15-vuotias. Sillon todella olin vasta naisenalku, nyt 25-vuotiaana ymmärtää paljon enemmän naisena olemisesta. Olen usein kuullut monen naisen sanovan puoliksi vitsillä tai joskus jopa vähän tosissaankin "olisi niin paljon helpompaa ja mukavampaa olla mies". Minä en ole koskaan missään tilanteessa halunnut olla mies, vaikka monet asiat miehillä voi olla helpompaa..Uskon kuitenkin, että miehilläkin on omat haasteensa, joista me naiset ei tiedetä tai ymmärretä. Mutta pointtina tässä oli se, että olen kokenut aina olevani aika naisellinen ja olen aina nauttinut naisena olemisesta. Olen siis todella onnellinen siitä, että olen nainen enkä mies.

Kuluneeseen lomaviikkoon on mahtunut sopivasti kohtaamisia läheisten kanssa ja myöskin omaa aikaa. Tänään naistenpäivän vietinkin ihan omasta tahdostani koko päivän yksin kotona. Nukuin ensimmäistä kertaa pitkään koko lomalla, kävin aamulenkillä, tein elämäni rankimman kotitreenin, olen syönyt terveellisesti, lakannut kynnet, siivonnut, nukkunut päikkärit, nautiskellut kiireettömyydestä kynttilänvalossa, katsonut sarjoja netistä.. Siinäpä oikeastaan tiivistettynä tämä päivä. Nyt kuvia tältä päivältä.

IMG_0151 IMG_0161 IMG_0163 IMG_0176 IMG_0179 IMG_0202 IMG_0208 IMG_0227 IMG_0224 IMG_0238 IMG_0239 Nyt äkkiä nukkumaan, kello soi aamulla todella aikaisin!
Toivottavasti kaikilla naisilla on ollut ihana naistenpäivä! :) Mukavaa alkavaa viikkoa ihan jokaiselle!

16 kommenttia:

  1. Niin ihanan kuuloinen naistenpäivä sulla<3 Tunnelma tuli kyllä kuvista läpi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla, että tunnelma välitty! :) kiitos Iina <3

      Poista
  2. Ihanan tunnelmallisia kuvia ja kivan näköinen päivä ollut. On todella tärkeää osata olla joskus myös yksin. Ja mitä niihin miehiin tulee, niin en miekään kyllä haluaisi olla mies. Paljon mieluummin koen ne kaikki naiseuden kamaluudet ja ihanuudet. Kuukautiskrampit tai ees tää mun endometrioosi ei oo yhtään paha, jos saan vain joskus kokea lapsen kasvun sisälläni ja synnytyksen. :) Ja on ihanaa, kun saa olla naisellinen ja rakastaa kenkiä ja vaatteita ja herkkuja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On todellakin tärkeää osata olla yksin, kaikki ei sitä taitoa kovin hyvin handlaa.. ite onneksi :) ja siis todellakin sitä mieluusti kärsii kaikki mahdolliset naisten jutut, ku myös on niitä ihania asioita vielä enemmän naiseudessa.. ehdottomasti paras asia olisi se, että jos joskus saisi olla äiti.<3 mää en tiennyt, että sulla on endometrioosi, toivottavasti se ei kovin paljon rajota sun elämää :/?

      Poista
  3. Kuulostaa oikein mukalta tavalta viettää naistenpäivää! :) Kelpaisi itsellenikin tuollainen yksin oleminen, kun se on niin harvinaista että saan olla yksin :D Ja itsekään en ole koskan halunnut olla mies, vaikka onhan heillä omalla tavallaan paljon helpompaa. Kuintekin näin naisellisena ihmisenä on todella hankalaa edes kuvitella asiaa :D Rakastan niin paljon kaikkia naisten juttuja että en mihinkään vaihtaisi ! ps. mulla on tuo sama muumikannu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä yksin olemista osaa arvostaa ja varmasti myös kaipaa sittenkun sitä ei normisti paljon oo. Itse saa kyllä viettää aikaa paljon yksin, jos tahtoo. Paljon on kavereita ja tekemistä, mutta kun asuu yksin eikä tällähetkellä seurustele, niin omaa aikaa saa kyllä aina millon haluaa :) Tosin ei sekään aina kivaa oo. Ja niin määki rakastan naisten juttuja niin paljon :) Kumpi nuista muumikannuista sulla on? :) Niin ja kiitos kivasta kommentista <3

      Poista
  4. Onpas sinulla ollut ihanan rentouttava naistenpäivä. :) Täällä toinen joka ei voisi kuvitellakkaan olevan mies, jotenkin tuntuisi oudolta ja jotenkin naisena nauttii olostaan. Ihana ostaa vaatteita, laittautua ja olla vähän höpsö. :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh,niimpä :) on ihanaa olla nainen :) kiitos Jenna <3

      Poista
  5. Voi mahoton miten ihania kuvia, näytttää todella kauniilta kaikki! Ja ihana tapa viettää kyllä naistenpäivää hei, mua harmittaa kun vietin sen töissä ja sitten väsyneenä muuten loikoillen kotosalla oman kullan kanssa:D Oli sekin jotain mutta oisin mä jotain luksusta kaivannut. Vaikka sitten itsekseen olemista koko päivän ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos kovasti <3 Mun mielestä loikoilu oman kullan kanssa kuulostaa superihanalta! :) mutta ymmärrän, että ehkä sitä ois kaivannut jotain tavallisesta poikkeavaa :))

      Poista
  6. oii ompaas sulla ollu kiva päivä<3 ihania kuvia!! :)

    VastaaPoista
  7. Ja taas ihana postaus ja kivat kuvat!! :) Tykkään niin sinun kodista, voisin vaikka muuttaa sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!<3 ja heheh, tervetuloa vaan. täällä on tilaa ;) <3

      Poista