lauantai 14. maaliskuuta 2015

Lauantain kuulumiset ja asukuvat

Toivottavasti teillä on lauantai sujunut mukavasti? Mää istun täällä sohvalla ihan ähkyssä, mulla nimittäin ollut tänään pitkästä aikaa tankkauspäivä. Oon joutunut syömään paljon hiilareita ja nää päivät on kyllä aina tosi rankkoja, vaikka kuulostaa varmaan kivalta. Normaalisti ei tuu syötyä pullaa, jäätelöä, karkkia ja lättyjä kovinkaan usein, sitteku niitä kaikkia pitääkin syödä yhtenä päivänä tosi paljon, niin olo on ihan kamala! Tosi väsynyt, heikko ja oksettava olo. Ihanaa huomenna syödä taas normaalisti. Tänään olen myös viettänyt aivan ihanan päivän Annan kanssa. Hän tuli luokseni ja lähdimme pian ulos kameroiden kanssa, kun oli niin ihanan aurinkoinen sää. Otettiin molemmista kuvia ja täytyy sanoa, että tykkään niin paljon Annan kanssa kuvaamisesta! Sen jälkeen tultiin mun luokse syömään ja paistamaan lättyjä. Yhtäkkiä olikin vierähtänyt yli 4 tuntia yhdessä. Ois ollut juteltavaa vielä vaikka kuinka paljon, mutta oli jo ilta ja Annan piti lähteä. Hyvillä mielin olen kyllä tästä päivästä, jos tätä fyysistä pahaa oloa ei lasketa! Sain Annalta myös aivan ihanan tuparilahjan ja aion kuvata sen myöhemmin vielä tännekkin, koska se on niin ihana!
IMG_0342 IMG_0391 IMG_0397 IMG_0404 IMG_0428 IMG_0347 IMG_0373 IMG_0371 IMG_0367 IMG_0346 Ehkä hiilarien aiheuttama fyysinen paha olo aiheutti myös vähän henkistä tuskaa ja myöskin oli pitkästä aikaa vaikeaa löytää mitään päälle pantavaa. Laitoin  paidan, joka on aivan liian iso mulle, mutta nahkatakin kanssa yhistettynä se vielä meni. Mitä te ootte mieltä?
ja mitä mieltä näistä kuvista muutenkin? Mun mielestä näihin tuli tosi kiva tunnelma, ihana laskeva aurinko <3 Tykkään myös mun objektiivista kokoajan enemmän, tuskin maltan odottaa, että tulee kesä ja saa aina kuvata vaan valosalla!

Yritän mennä tänään aikaisin nukkumaan, että jaksan aamulle lenkille ja tekemään kotitreenin, sillä mulla on huomenna myös työpäivä. Nyt kuitenkin toivotan ihan jokaiselle mukavaa lauantai-illan jatkoa! 

10 kommenttia:

  1. ihanan aurinkoisia kuvia Enni!! ja upeet noi kengät!

    VastaaPoista
  2. Oijoi ihania aurinkoisia kuvia. Ja hyvänen aika kuinka ihanat kengät ♥ Huivi ja housut mätsää niin kivasti kyllä yhteen tässä asussa ja kuvauspaikkakin on mieleinen <3 Tuolla voisi itsekin mielellään siis kuvata:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhat on kengät,mutta edelleen mieluiset :) kiiitos kovasti tästä ihanasta kommentista:) <3

      Poista
  3. Ihanan aurinkoisia kuvia :)<3 näytät hyvältä <3 tosi kivalta kuulosti sun lauantai :) nähdään huomenna <33

    VastaaPoista
  4. Uulalaa mikä mimmi! ;) Hyviähän näistä tuli! :) Oot niin ihana niin ku aina <3 Kiitos vielä seurasta ja kaikesta. Oli kivvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Kiiitos ihana Anna! Tää lämmitti niin sydäntä <3

      Poista
  5. Näytät niin hyvältä! ♥ Ja voi hiilariähky, voin vaan kuvitella kuinka se on raskasta kun on tottunut syömään terveellisesti pitkään. Sama se mulle kun heittäsin kaikki herkut ja alkasin syömään pelkkää salaattia. Nimittäin raskaaksi kävisi. En vaan voi luopua niistä kaikista herkuista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh.. Joo ei sekään helppoa oo :D kiitos Jenna <3

      Poista