lauantai 28. maaliskuuta 2015

Kuulumisia

Ajattelin tulla kertomaan vähän kuulumisia teille. Viimeaikoina olen kovasti taistellut väsymyksen kanssa, arkisin aamut on yhtä taistelua ja olen ylpeä itsestäni, etten ole kertaakaan nukkunut pommiin niin, että olisin myöhästynyt töistä, vaikka yön aikana nukuttuja tunteja on ollut vaan muutama. Todella aikaiset aamut bussilla matkustamisen vuoksi väsyttää mua ja vie kaiken energian viimeistään työpäivän jälkeen. En halua kuitenkaan valittaa, sillä mää rakastan mun työtä eikä tuohon kulkemiseen ole mitään ratkaisua. Kevään ja kesän lähestyessä alkaa taas helpottamaan.

Olen viimepäivinä miettinyt tosi paljon asioita. Miettinyt mikä on mulle tärkeää tai ketkä ihmiset on mulle tärkeitä. Olen miettinyt myös paljon tätä bloggaamista, kuinka paljon hyviä asioita se on tuonut mun elämään, uusia ihmisiä ja mahdollisuuksia. Olen myös miettinyt tämän harrastuksen huonoja puolia, sitä miten ihmiset vertaavat ja kilpailevat, haluan olla itse kaiken sen ulkopuolella. Kaikki sellainen  blogiin liittyvä kilpaileminen ja itsensä yläpuolelle nostaminen kuvottaa mua. Pelkään aina, että joku luulee mun pitävän itseäni jotenkin coolina tän harrastuksen takia ja sen vuoksi nykyään joskus hävettääkin kertoa tästä harrastuksesta, sillä en halua kenenkään saavan musta väärää kuvaa. Toisaalta on surullista, että viimepäivinä olen nähnyt liikaa negatiivisia asioita tästä harrastuksesta, sillä täähän kuitenkin  on tuonut mun elämään vain niitä hyviä asioita..

Olen myös piristynyt monista jutuista ja niistä kerronkin teille muutaman kuvan kautta.

Lauantaiaamun kiireettömyys on yksi ihanimpia asioita. Se, että voit syödä aamupalan ihan rauhassa katsellen netistä samalla jotain lempparisarjaa.

IMG_9664
On myös mukavaa, kun voi piirrellä seinään sillonkun siltä tuntuu.. Kuinka iloinen olenkaan siitä, että mulla on tuo liitutauluseinä! IMG_9677 IMG_9678 Rakas työkaveri antoi minulle söpon tiskirätin. Rätin lisäksi hän antoi mun kissalle kananmakuisia herkkutikkuja! Tuollaiset pienet yllätykset piristää aina niin paljon! IMG_9670Ihana Anna antoi minulle aivan ihanan tuparilahjan tullessaan ensimmäistä kertaa mun kotiin. Hän tietää, että tykkään tummasta suklaasta ja muumit on ehottomasti mun juttu! Tykkään nuista räteistä niin paljon ja nuo uudet muumiteet on ihan todella hyviä! Makuina on mm. mansikkapirtelö,suklaakakku jne.. Suosittelen kokeilemaan! Kiitos vielä Anna, tää oli niin mun näköinen lahja! IMG_9517
Todella suuren yllätyksen koin eilen, kun ihana Niina antoi minulle lapaset. Vieläkin on ihan hämmentynyt olo. Hänellä oli kerran mustavalkoinen mekko ja sinapinkeltaiset helmet, joiden värimaailmaa kehuin ja sanoin, että mun ystävällä oli sen väriset lapaset, joita ihailin. Niin hän oli sitten kutonut minulle sellaiset lapaset. Emme  edes tunne vielä kovin hyvin, vaan olemme tuttuja kuorosta ja mun töiden kautta. Miten tuollaisia ihania ihmisiä oikeasti on? Se, että hän vielä eilen kutsui minut kotiinsa, ettei minun tarvitsisi viettää aikaa zeppeliinissä odottaen kuororeenien alkamista. Joskus joidenkin ihmisten kohtaamiset tuntuu erityisesti siltä, että on tarkoitettu, että me kohtasimme. Ja kattokaa nyt näitä lapasia, kuinka kauniit!IMG_9673
Tänään olen myös iloinut siitä, että äiti, Risto ja Ilona tuli luokseni kylään. Risto tuunas mun sohvapöydän jalat ja kunhan saan vaan niihin maalin pintaan, niin esittelen sen ihanuuden vielä teillekkin! Ihanat hööpöt ei kyllä kovin montaa minuuttia kerennyt olla, kun alko jo naurattaa niiden jutut. On ne vaan ihania ja oli ihanaa nähdä Ilonaa pitkästä aikaa. IMG_9712
Olen iloinut viimeaikoina myös laulamisesta. Olin pitänyt vähän taukoa kuorosta ja kun nyt taas siellä olen mukana, niin on se vaan ehdottomasti tärkein harrastus mulle ikinä. Laulamisesta saan enemmän kun mistään muusta. Huomenna sunnuntaina mulla on työpäivä ja työtehtäviin lähinnä kuuluu laulaminen ja tälläkertaa ihan yksin.. jännittää niin paljon, että työnnän koko asian pois mielestä. Silti on niin hyvä mieli ja kiva myös laittaa ittensä jännittäviin tilanteisiin, sillä niistä kun selviää, on sen jälkeen hyvä fiilis.

Mutta tänään yritän päästä aikaisin nukkumaan ja jonkuverran olis vielä tekemistä, niin nyt toivotan hyvät lauantai-illan jatkot kaikille! 

14 kommenttia:

  1. ihania kuvia Enni ja hyvin oot kirjottanu ajatuksistasi! ihanaa kuulla, että kuorolaulaminen on tuonut sinulle paljon iloa elämään, varmasti sunnuntain esiintyminen menee hyvin! Uskon että äänesi on upea, vaikken sitä koskaan aikaisemmin ole kuullutkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Paula! :) tää kommentti kyllä piristi mun mieltä niin paljon! <3

      Poista
  2. Upeita kuvia <3 Oih nuo lapaset on kyllä niin suloset :) Ihanaa lukea että ton henkisiä ihmisä vielä löytyy ku tuntuu että se on nykyään harvinaista. Ymmärrän hyvin tuon harrastuksen häpeämisen. Itse pyrin etten puhu blogi asioistani ystävilleni. Olen monesti myös miettinyt että millasen kuvan ihmiset musta saa blogin kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 on kyllä ihanaa huomata, että välittäviä ihmisiä vielä löytyy. Joidenkin ystävien kanssa en puhu ollenkaan blogista, joidenkin kanssa puhun.. Niiden oikeastaan joita mun blogijutut kiinnostaa.. mutta on kyllä vaikeaa tietää millaisen kuvan ihmiset saa blogin perusteella.. varsinkn ne, jotka ei oikeasti sua tunne. Pitää vaan tehä sitä omaa juttua ja luottaa siihen, ettei ihmiset sais ihan väärää kuvaa :) kiitos kommentista Marika :)

      Poista
  3. Ihana postaus muru <3 tuli jotenkin hyvä mieli tästä <3 esiintyminen menee varmasti hyvin- sun ääni on vaan niin ihana ja puhdas <33

    VastaaPoista
  4. Sydän <3
    Sovitaampa pian päivä että tulisit vuorostaan täällä käymään, heti ku mulla hellittää tää hullunmylly!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sovitaan ehdottomasti pian näkeminen <3 ilmottele vaikka sitten, kun sulla hellittää! :)

      Poista
  5. Minusta on ihan väärää ajatella että bloggarit olisi jotenkin coolimpia ihmisiä kuin muut, ihmisiä me kaikki ollaan ja tää on vaan harrastus ihan niinkuin joku muukin harrastus. :) Minulle on tää tuo helpotusta kun on joku paikka mihin voi jakaa asioita mistä tykkää tai tykkää tehdä ja erityisesti että on edes joku harrastus. :) Mä niin haluaisin tuollaisen liitutaulun itselleni, saisin piirellä aina kaikkea kivaa, hihh ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ihan samaa mieltä sun kanssa.. silti monet niin ajattelee :( Mulle tää on myös tärkeä harrastus ja oon saanut tästä vaan paljon hyvää.. silti olen törmännyt ennakkoluuloihin ja myös siihen, ettei kaikille tää bloggaaminen oo hyväksi :/

      Poista
  6. Kivaa, että lahja osui oikeaan ja että tykkäsit siitä <3 Tuo ruusu muki on niiin ihana ahh<3 Ja toi kissa tiskirätti sekä noi lapaset, voiih miten söpöt :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todellakin tykkäsin :) <3 kiiitos <3

      Poista