sunnuntai 15. helmikuuta 2015

ystävänpäivä

Ystävyys. Siitä aiheesta voisin kirjoittaa paljon. Minulla ei ole perhettä samassa kaupungissa, yksi perheenjäsenistä niin kaukana maailmalla, ettei olla nähty vuosiin. Ehkä siksikin välillä tuntuu, että ystävät on se mun toinen perhe. Sen lisäksi, että saan viettää mukavia hetkiä ystävien kanssa, minulla on myös ystäviä joille voin soittaa, kun kaikki ei ole hyvin. Jotka hakevat minut kotiinsa, kun mua itkettää. Tai vievät mut keskellä yötä sairaalaan, jos mulla on hätä . Olen todella kiitollinen jokaisesta ystävästäni. Olen kokenut elämässäni todella paljon pettymyksiä ihmissuhteissa ja siksikin osaan arvostaa ihmisiä ympärilläni. En anna kenenkään enää talloa mua, satuttaa henkisesti tai fyysisesti. Yritän myös itse olla hyvä ystävä. Ehkä olenkin tehnyt jotain oikein ystävyyssuhteissa, kun ympärilläni on niin paljon hyviä ystäviä. Joidenkin ystävien kanssa viettää enemmän aikaa kun toisten, mutta jokaisella on oma paikkansa mun sydämessä. On myös ystäviä, jotka asuvat muualla emmekä pidä yhteyttä säännöllisesti, siltikin ystävyys säilyy. Ystävyydessä on hienoa se, että voit itse valita kenen ystävä olet. Ystävyys ei toimi velvollisuudesta. Tärkeintä ystävyydessä on luottamus ja se, että oikeasti hyväksyy toisen sellaisena kun on. Olen niin kiitollinen, että elämässä on ystäviä, joiden kanssa saan kulkea tätä matkaa. Tosi ystävän tunnistaa myös siitä, että ne ovat rinnallasi kun on vaikeaa, mutta myös sillon, kun sinulla menee hyvin. Ystävän pitää osata olla onnellinen toisen puolesta. Ystävyydestä voisin kirjoittaa paljon enemmänkin, mutta ehkä toisella kertaa enemmän.

Tänään (tai siis eilen) vietin ystävänpäivää Tanjan, Riikan ja Eevan kanssa. Menimme syömään kiinalaiseen ravintolaan, kävimme jälkiruualla bisketissä, elokuvissa finnkinossa katsomassa Wild-leffan ja sitten vielä baariin yhelle.. mulle tämä tosin tarkoitti vesilasillista. Oli hassua syödä juttuja joita en yleensä itselleni salli.. mukavaa hemmottelua. Olen tänään miettinyt todella paljon asioita ja välillä mennyt syviin vesiin omaan pääni sisällä, oli siis todella piristävää viettää aikaa ystävien kanssa. Kertoa heille mikä ärsyttää ja jutella kaikkea syvällistä ja  myöskin pinnallisia juttuja. Nyt muutama räpsy tältä päivältä.


IMG_9377 IMG_9370 IMG_9388 IMG_9394 IMG_9416 IMG_9405
Kiitos tytöt mukavasta illasta, kiitos ystävyydestä!

Miten teidän ystävänpäivänne sujui? :)

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus <3 oot niin hieno ja arvokas ihminen ettei toista <3 saan olla kiitollinen että mulla on sut :*<3 huomenna (tänään) juhlitaan sitten meidän ystävyyttä!! Ihanaa <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia. <3 Mää oon myös kiitollinen, että mulla on sut! <3 <3

      Poista
  2. Ihana postaus. :) Ystävät on kyllä kultaakin tärkeämpiä, ja varsinkin, kun muut läheiset on kauempana. Mulla ystävänpäivä oli kans aivan ihana. Tänään tulee postaus, niin voi blogin puolelta käydä kurkkimassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :)) kiva, että tykkäsit postauksesta.. kiitos :))

      Poista
  3. Oi ihana mikä päivä! Kuulostaa niin kivalta sinun ystävänpäivä <3 Puhut niin totta tuosta ystävyydestä ja siitä voisi puhua vaikka kuinka paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olikin ihana :) <3 kiitos Jenna <3

      Poista
  4. Oot niin kauniisti kirjoittanut ystävyydestä. <3 Itse olen ja ottanut asenteen että en anna enään kenen pomottaa tai hyväksikäyttää itseäni..Onneksi mua ollaan suotu muutamalla rakkaalla ystävällä <3
    Oot ollut niin kauniina.Sulle sopii toi nahkatakki niin hyvin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo onkin juuri oikea asenne! Huonoissa ihmissuhteissa ei kannata roikkua. :) ja kiitos ihanasta kommentista, mää ihan punastelen täällä. :) <3

      Poista