torstai 12. helmikuuta 2015

Uudet hiukset!

Lauantaina Elisa teki taas taikojaan,kun minä sain itselleni uuden ihanan tukan! Edellisestä kerrasta oli n. puolivuotta, joten olikin jo aika istahtaa Elisan tuoliin. Hiusten latvat oli mennyt huonoon kuntoon, joten annoin luvan leikata niistä useamman sentin verran. Olen pitänyt viimekuukausina hiuksia lähinnä kiinni, joten halusin niihin nyt vähän kerrostusta, ettei ne näyttäis niin raskailta ollessaan auki. Olen todella tyytyväinen nyt hiusten pituuteen ja malliin. Välillä mietin jopa, että ne vois olla vieläkin vähä lyhyemmät, mutta toisaalta en sais tehtyä enää nutturoita/lettejä ja se harmittais.

Mutta sitten siihen värjäykseen! Halusin edelleen liukuvärjäystä ja värjättiin melko samanlaiseksi kun edellisellä kerralla. Vähän tummaa juureen ja kirkkautta latvoihin. Väri on ihana ja tummempi juuri kehystää kasvoja kivasti. Nyt sitten ennen ja jälkeen kuviin!16284170090_1a15dd66ab_b 16285698967_f7410ff2a8_b 15851516833_062b0a8ce4_b 16284170030_80bc255f75_b 15849084464_b21c9f1cfc_bNyt olisi kiva kuulla, että mitä te tykkäätte? :)

Elisalla oli myös todella ihana yllätys minulle! Sain valita Redkenin muotoilutuotteista yhden tuotteen, jonka Redken ja LS-Style mulle sponssasi. Valitsin kuivashamppoon (kuva siitä alempana). Olen ehtinyt kokeilla tuotetta muutaman kerran ja olen todellakin tykännyt siitä paljon! Paras kuivashamppoo, jota olen kokeillut tähän mennessä ja uskon, että tulen ostamaan samanlaisen purkin, kun tämä loppuu. Suosittelen todella lämpimästi tätä tuotetta, jos tykkää kuivashamppoota käyttää. IMG_9345
Nyt loppuun vielä kiitokset Elisalle ihanista hiuksista ja ihanasta juttutuokiosta hiusten laiton yhteydessä. Olet kyllä ihana tyttö ja loistava kampaaja! <3

20 kommenttia:

  1. Pitiki kommentoida jo edelliseen postaukseen että nää oot kyllä ihan älyttömän kaunis ja tuo tukka on kans upea ! *___* sopii sulle kyllä todella hyvin tuo väri :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sait kyllä mulle hymyn huulille ! Kiitos kovasti Sarkku! :>>

      Poista
  2. Ihan todella kaunis uusi tukka! Sopii sulle tosi hyvin <3 :) Elisa on kyllä oikeasti taikuri! :)

    VastaaPoista
  3. Nää sun uudet hiukset on niin upeat ja toi väri on niin kiva. Mä olen samoilla linjoilla ens kerralla kun menen Elisalle, mutta tehdään vähän räväkkäämpää. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna <3 Tykkään kyllä itsekkin paljon tästä :) ja tuskin maltan oottaa, että pääsen näkemään mitä räväkkää sun tukalle tehhään ! :)

      Poista
  4. Niin täydelliset <33 passaa sulle sairaan hyvin <3!! Kaunis rakas <3 ihana ylläri ;)

    VastaaPoista
  5. Siis oikeesti Enni, oot niin super kaunis näissä kuvissa. <3 :') Voi, että oli niin ihanaa viettää sun kanssa aikaa. Oot kyllä täyen kympin tytsi!! <3 Pus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että Elisa! :') sää saat mut kyllä niin hyvälle mielelle aina! nytkin tällä kommentilla. Kiiitos kovasti <3 Sää oot aivan ihana <333

      Poista
  6. Kylläpä on kauniit hiukset - kyllä ne nuo latvat jo joutikin lähteä :)

    VastaaPoista
  7. Niin upeat kutrit, että huhhuh!! Ei mulla muuta:D<3

    VastaaPoista