perjantai 20. helmikuuta 2015

Arjen pieniä iloja

Mua väsyttää ja mulla on hartiat niin jumissa, että melkein itkettää.. Sen sijaan, että jatkan valittamista, kerron niitä asioita jotka ovat piristäneet viime päivinä.

                                                Aamupala smoothie
Juon nykyään aina aamulla pari mukillista herkullista ja terveellistä smoothieta. Siitä tulee täys ja hyvä olo ja sillä jaksaa alottaa hyvin aina uuden päivän.
IMG_9687                                                                  Lämpimät pörrösukat
On varmaan sanomattakin selvää, että yks mukavimpia asioita talvella on vetästä lämpimät sukat jalkaan, niin töissä kun kotonakin.
IMG_9588                                                                 Hetket ystävän kanssa
Mun elämän suola on ystävät, joka varmasti onkin käynyt ilmi täällä blogissa monen monta kertaa. Kuvassa on ystäväni Päivi, jonka olen tuntenut ala-asteelta lähtien. Päivi on todella rakas ystävä mulle.
IMG_9286
                                                              Aurinko
Se tunne, kun aurinko ensimmäisiä kertoja synkän talven jälkeen valaisee koko kodin.. Edes likaiset ikkunat ja pöly, jonka aurinko paljastaa ei pilaa sitä fiilistä jonka aurinko tuo.IMG_9649                                                                                         Muru-kissa
Vaikka tuo kissa on keksinyt jo monta tapaa ärsyttää mua, niin onhan se tajuttoman söpö, ihana ja tärkeä mulle. IMG_9650                                                                             Lemppari pastillit
On ihanaa kun löytää aina uusia hyviä makuja pastilleista.. allaolevassa kuvassa on tämän hetken suosikki!IMG_9656                                                                                Uusi juomapullo
Paljon mukavampaa juoda treenin jälkeen pinkistä juomapullosta tavallisen limsapullon sijaan.IMG_9658                                                                                          Pilatesrulla
Tää rulla on ollut todellinen pelastus mulle ja mun jumissa oleville pohkeille. IMG_9660                                                                          Terveellinen ruoka
Se on se, jonka vuoksi on fyysisesti ja henkisesti niin paljon parempi olla.IMG_9670                                               Teehetket sokerisiskon kanssa
Pitkästä aikaa sain eilen Saaran mun luokse yökylään. Me ei varmaan koskaan vietetä aikaa ilman teetä. Se on vaan meidän juttu aina. Tuo tyttö on mulle niin rakas. IMG_9676                                        Treenaaminen ja uudet treenivaatteet
Oon alkanut niin nauttimaan treenaamisesta, varsinkin kun huomaa kehitystä kokoajan. On aina huipuinta ylittää itsensä ja mää en malttais odottaa huomista, sillä yritän tehä lankutuksessa ennätyksen. Ja kyllähän hyvät ja pirteät treenivaatteet motivoi vielä lisää. IMG_9688
Nyt sitten the voice of finlandin ääreen ja tunnin päästä mulla onkin saunavuoro! Huomenna nään pitkästä aikaa ystävääni Nikoa ja mennään kärppäpeliin! (Voin kuvitella, että mut hyvin tuntevat tipahtivat tuoliltaan nyt..heh) Nyt oikein piristävää, rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua!

8 kommenttia:

  1. Smoothiet, pörrösukat, hetket ystävien kanssa, aurinko ja terveellinen ruoka on täällä kans kovassa huudossa. :) Ihania kuvia ja tää oli piristävä postaus. :) Lisää tälläisia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla myös sun piristyksistä :) <3 ja niin ihana kommentti, kiva kuulla, että tykkäsit! :) täytyy tehä kyllä toistekkin tälläinen :)

      Poista
  2. Smoothiet ja uudet reenivaatteet ovat täälläkin toimineet piristäjinä! Samoin aurinko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla! :) <3 nyt sais aurinko taas tulla vaihteeksi piristämään!

      Poista
  3. tuo kärppäpeli oli kyllä .... :)

    VastaaPoista
  4. Voisitko joskus tehdä postauksen missä kerrot että miten sä treenaat ja syöt? Esim jos käyt salilla niin millasii sarjoi ja liikkeitä teet yms?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en ehkä osaa kuvitella tekeväni tässä blogissa treenaamispostauksia ja varsinkin, kun mun ruokavalio ja treeniohjelma on mulle vartavasten tehty, niin en voi jakaa sitä täällä netissä.. kiitos kuitenkin toiveesta ja kommentista :)

      Poista