maanantai 5. tammikuuta 2015

Mustavalkoinen eteinen

Eteinen pääsee nyt ensimmäisenä esittelyyn kotini huoneista. Yleensä mulla on ollut eteiset tosi ahtaita, mutta nyt vihdoin sain vähän tilavamman. Eteisen sisustus on todella yksinkertainen, sillä siellä ei oikeastaan ole muutakun musta pinnatuoli ja mustavalkoraitainen matto. Ekaksi mulla oli siellä valkoinen pinnatuoli ja värikäs raidallinen matto, mutta se ei vaan näyttänyt hyvältä. Nyt olen todella tyytyväinen. Olen kauan etsinyt tuollaista mattoa ja tämän ihanan yksilön löysin kärkkäiseltä ja se oli vielä viimeinen! Pidän myös eteisen isosta peilistä, joka tuo avaruutta tilaan. Eteisessä on vaatehuone tarkoitettu ulkovaatteille ja pidän todella paljon siitä, että takit ja kengät saa piiloon, jotta eteinen pysyy selkeänä ja siistin näköisenä. Vaatehuoneeseen pitäs vaan vielä ostaa joku matto tai kenkäteline, jotta märät kengät vois säilyttää muuallakun laminaatin päällä. En halua eteiseen mitään pöytää, mutta jotain pientä avainnaulakkoa kuitenkin suunnittelen. Jos tiiätte jossain myytävän jotain kivan yksinkertaista, joka sopis tänne, niin saa ehottaa!


IMG_8062 IMG_8065 IMG_8052 IMG_8075 IMG_8070 IMG_8072 Mitä tykkäätte?

12 kommenttia:

  1. Mä oon jo pitkään haaveillu tästä! Tämä vois sopia?

    http://koulunkahvijakippo.fi/kahvijakippo/kauppa/qualy-duo-sparrow-avain-naulakko-mustavalkoinen/

    -Sirpa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin sopis ennemmänku hyvin! kiitos kovasti vinkistä! harkitsen kyllä todellakin tuon tilaamista! :)

      Poista
  2. Hyvältä näytää. Oi vitsi toi lintu avainnaulakko sopis sun eteiseen tosi hyvin, niin ihana :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos :) niin sopiskin ihan täydellisesti :>>

    VastaaPoista
  4. Hyvin on tyylikästä - todella. Mustavalkoinen ei petä koskaan ja vähemmän on enemmän.

    VastaaPoista
  5. Wau, nyt miellyttää kyllä mun silmää! Omistan myös tuollaisia tuoleja niinkuin sinä mutta valkoisena ja olen himoinnut niiden maalaamista mustaksi... Ehkä vielä joku päivä, sillä näyttää tosi kivoilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos :) Mulla on nuita pinnatuoleja monen värisenä ja tuo musta on kyllä yhtiä lemppareita, se tuo niin kivaa kontrastia! ja jos maalaat, niin ole huoletta, jos et tykkääkkään.. aina voi maalata uudestaan :)

      Poista