sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Lauantai

Mun lauantaihin on kuulunut enimmäkseen siivousta . Innostuin myös vaihtamaan verhoja ja vähän taas muutenkin sisustamaan. Räpsin myös muutamia kuvia täällä kotona, joten ne kuvat tähän väliin..

IMG_8602 IMG_8579 IMG_8563 IMG_8570 IMG_8561 IMG_8559 IMG_8552  Suunnitelmat meni muuten vähän uusiksi ja oli vaarana, että mulla on edessä lauantai ihan yksistään kotona. Päätin, että lähden illalla elokuviin ja Pyysin Annaa mukaan. Hän kuitenkin sanoi, että on väsynyt, ettei oikeen jaksaisi lähteä, mutta pyysi minut luokseen iltateelle. Se kuulosti leffaa paremmalta idealta ja vastaanotin kutsun mielelläni. Neljä tuntia vierähti todella nopeasti ja lähdin sieltä vähää vaille 1 yöllä.. ja juttua olisi riittänyt vielä sen neljän tunnin jälkeenkin. Mulla oli paljon asioita mielenpäällä ja tuntui tosi hyvältä jutella niistä just Annan kanssa. Hänen seurassaan on hyvä olla, kun tiedän, että häneen voi luottaa. Hän on hyvä kuuntelija, kun hän on aina niin läsnä ja vielä ymmärtää minua niin hyvin. Mulla oli niiin paljon kevyempi olo, kun lähdin kotiin ja todellakin niin  hymy huulilla. Todella ihana piristys mun lauantai-iltaan. Sain myös Annalta aivan ihanan lahjan, kiitos vielä. <3

IMG_8589 IMG_8581 IMG_8593 Kello on ihan liikaa, nyt kiiruhdan nukkumaan. Kauniita unia kaikille!

1 kommentti:

  1. Voi ootpa ihanasti kirjottanu minusta <3 käääk oon otettu! <3 luin tuon tekstin peräti kahteen kertaan ja mietin, että puhuuko Enni oikeasti minusta hih ;D piristit minun illan kyllä ihan täysin! pittää ottaa taas uusiksi ja varata useampi tunti :) ole hyvä vaan lahjasta, tiesin että tykkäät siitä ;>

    VastaaPoista