sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Ihana sunnuntai

Tänään oli mukavaa herätä aamulla, kun oli edellisenä päivänä siivonnut. Äiti ja Risto tuli mun luokse kyläilemään ja oli ihanaa nähdä heitä. Nauroin myös pitkästä aikaa kunnolla. Siis sillain, että repesin totaalisesti ja tuntu, ettei naurusta tule loppua. Siitä repeämisestä on myös tässä postauksessa kuvamateriaalia. Äiti otti minusta kuvia ja sano, että "tästä kuvakulmasta tulee hyvä, pysy siinä" ja kuvan räpsästyä tuhahtaa ja sanoo "ei tästä tullutkaan hyvä kuva". Jotenkin tosi huvittavaa, että toinen ottaa susta kuvan ja sanoo ihan suoraan ja rehellisesti "ei tullut hyvä". Mää repesin ihan totaalisesti! ja niin repes kyllä äitikin. Pitäs nähdä äitiä paljon useammin, niin tulis naurettua enemmän :) Enimmäkseen äiti sanoi minua päivän aikana kauniiksi, joten mun itsetunto ei kyllä laskenut lainkaan äidin "ei tullut hyvä kuva"-kommenttien vuoksi, varsinkaan, kun äiti sano mulle jossain vaiheessa "sua on mukava kuvata, ku näytät niin hyvältä." Ihana äiti :')

Sen lisäksi, että olen saanut nauraa ja viettää laatu-aikaa äiskän ja Ripen kanssa, olen saanut viettää mukavaa ja rentoa iltaa kotosalla hyvässä seurassa. Koko iltaa en kuitenkaan ole vain löhönnyt sohvalla, vaan olen mm.punnertanut, kyykännyt, lankuttanut ym. Ihan mahtavaa, kun vieressä on ammattilainen näyttämässä, että miten ne tehhään ihan oikein. Aion todella alkaa oikeasti treenaamaan, että pääsen vielä omaan tavotteeseen. Kulunut viikko on ollut todella raskas, nyt olen päättänyt, että tulevasti viikosta tulee parempi. Aion todella keskittyä kaikinpuolin pitämään huolta omasta hyvinvoinnista. Ruokapuoli on hyvällä mallilla, nyt vaan alan pitämään huolta, että tulee nukuttua tarpeeksi ja urheiltua enemmän.

Nyt kuvia tältä päivältä, kaikki kuvat on äidin käsialaa. Kiitos siis äidille vielä näistä kuvista! Myöskin kiitos tulppaaneista, Ristolle kiitos kaapin saranan korjauksesta. Suurin kiitos ihanasta seurasta. <3


IMG_2139 IMG_2149 IMG_2161 IMG_2165 IMG_2166 IMG_2178 IMG_2182 IMG_2190 IMG_2193 IMG_2194 IMG_2214 IMG_2215 IMG_2228 IMG_2236 IMG_2237 IMG_2239 IMG_2242 IMG_2245 IMG_2247
Nyt nukkumaan.. Kauniita unia ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

16 kommenttia:

  1. hämmästyn joka kerta ku nään susta kuvia!! Oikeesti, ihan mahtavaa enni <3 Kivaa, että oli hyvä sunnuntai :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö! :o ihana kuulla! Kiitos Essi <3 ois ihanaa nähä sua pitkästä aikaa!

      Poista
  2. Enniiii, eikää aivan ihania kuvia ja sun mamma on kans melkosen herttasen olonen tyyppi!!<3 kivaa maanantaita sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, mun mamma on kyllä melekosen ihana ja herttanen :) <3 Kiiitos kovasti Paula <3

      Poista
  3. Sä olet Enni kyllä niin hurjan kaunis <3

    VastaaPoista
  4. Suosittelisin opiskelemaan kamerasta semmosta asiaa ku värilämpötila. Oletan, että kuvaat manuaaliasetuksilla ja sillon AWB pitäis olla tuttu! Tuolla on jotkut kuvat ihan keltaisia, joka kertoo siitä, että värilämpötila on ihan väärä :/ Kuvista tulee siis oikeanvärisiä, kun AWB on säädetty oikein! Googlettamalla löytyy lisää :) Kuvat näyttää olevan myös aika rakeisia, joka tod.näk. johtuu liian suuresta ISO-arvosta! Muuten tosi kivoja fiiliskuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä. :) kuvaan kyllä lähinnä manuaaliasetuksilla, MUTTA yksikään tämän postauksen kuvista ei ole minun ottama eikä myöskään minun kameralla. Nämä kuvat on otettu siis äidin kameralla, joka tosin on uudempi ja parempi ku mun, mutta kuvat on otettu automaattiasetuksilla eikä myöskään ollut käytössä heidän parempi putki.. ja kamera on äidille uusi ja asetukset vielä opettelutasolla ja oikeastaan emme säätäneet asetuksia nyt yhtään, ku lähinnä vaan räpsittiin miettimättä laatua sen kummemmin :) Itsekkin uskon, että ISO-arvo oli liian suuri kuvia ottaessa ja rakeisuus johtuu juurikin siitä. Jotenkin laadusta huolimatta nää kuvat on kivoimpia fiiliskuvia mulla pitkään aikaan, tai näistä tulee itelle hyvä mieli, kun nuo hetket oli niin hyviä. mutta siis, Kiitos kommentista :)

      Poista
  5. Ei vitsi teillä on ollu kivvaa siellä! :) Ihanat nuo sinun äiskän sanomiset :)<3 Kuulostaa kyllä niin symppikseltä sinun äitiki, että voin vaan kuvitella miten ootte samankaltaisia <3 on kyllä hyviä otoksia ja niin aitoja jetkiä kaikki! ehdoton lempparikuva sinusta on toi missä nojaat keittiön seinää vasten ja pidät kameraa kädessä ja naurat, niin ihana :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kivaa :) äiti on todellakin niin symppis <3 :) näkisimpä häntä useammin! ja kiitos kovasti Anna :) <3 ja se sama kuva on myös minun lemppari :)

      Poista
  6. Hei Anonyymi ja kiitos tärkeistä vinkeistä - kameran kanssa tehdään tuttavuutta ja matkaa riittää :) Kaikki vinkit/neuvot otetaan vastaan :)

    VastaaPoista
  7. Tuo viimeinen kuva on ihana. ♡ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on myös minun lemppari, kiitos Annika <3

      Poista