lauantai 17. tammikuuta 2015

Hetkiä kuluneelta viikolta.

Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä mää en saanut unta. Tiiätte varmaan sen tunteen, kun yöllä ei saa unta ja kaikki tuntuu vähän ankealta. Päätin silloin, että  kirjoitan ensviikolla joka päivä ylös edes yhden piristävän asian. Sattuikin hyvin, että just maanantaina sain vielä facebookissa positiivisuushaasteen. Viikko lähti käyntiin niin, että olin aamulla bussipysäkillä, kun näin jonku kaatuvan jonku matkan päässä pyörällä. Olin jo lähdössä häntä kohti, mutta näyttikin siltä, että hän pääsee ylös.. Pian huomaan, ettei hän pääsekkään ja lähden juoksemaan hänen luokseen. Joku nuori tyttökin tulee siihen ja nostaa naisen pyörän ja minä nostan naisen siitä maasta. Oikeastaan siinä vaiheessa huomaan, että kyseessä on lapsuuden paras ystäväni. Halasimme ja talutin hänet pois autotieltä. Halasimme vielä uudestaan, ennenkun hän lähti jatkamaan matkaa. Oli surullista huomata, että lähellä olevat vain tuijottivat eivätkä menneet auttamaan, vaikka toinen makaa autotiellä. Ehkä kuitenkin oli tarkoitus, että juuri minä menin auttamaan häntä ja kohtasimme hänen kanssa monen vuoden jälkeen. Kun luin muutaman tunnin päästä hänen tilapäivityksensä, sydämessä läikähti:
Mulla oli ala-asteella paras kaveri nimeltään Enni. Oon aina ollu sitä mieltä että Ennissä on enkelin vikaa - nyt tämä enkelimäisyys on todistettu!
Tänään työmatkalla saattoi olla että kaaduin pyörällä ja saattoi olla et kävi kipeää.
Joku tuli ja nosti ylös - sekä halasi lämpimästi. Kun avasin silmät, kukas muukaan se oli kuin Enni-enkeli! 

Muuten mun viikkoon kuului mukavia hetkiä lasten ja vanhempien kanssa. Aitoja ja niin lämpimiä kohtaamisia. Kaikkein mukavimmat muistot töistä ovat, kun olen laskenut mäkeä ja tehnyt lumienkeleitä. Tiistaina kävin LS-Stylen kasvohoidossa ja siitä jäi kyllä niin hyvä ja rentoutunut olo. Suosittelen kaikille oikein lämpimästi! Nyt muistuksena teille vielä tämä: Elisan kampaamopalveluista ja kosmetologien töistä saatte -20% alennusta, jos mainitsette aikaa varatessa, että luette minun blogia! Alennus on voimassa tammikuun loppuun asti. Ajan voit käydä varaamassa netissä tämän linkin kautta tai soittamalla numeroon (08)311 3662. 

Torstai-iltana sain luokseni ihanan Roosan. Oli mukavaa syödä yhdessä iltapalaa ja jutella sohvalla vilttien alla. Olen iloinen, että olen blogin kautta löytänyt elämääni uuden ystävän.Roosan blogi on mun lemppari, Käykääpä kurkkaamassa. :) Blogiin pääset tästä.

Muuten tää viikko on pitänyt sisällään arkisia asioita. Mukavia hetkiä töissä, naurua ja väsymystä. Oon nukkunut kuluneella viikolla joka yö jonku 4-5 tuntia. Ensviikolla on pakko nukkua paremmin, ei muuten jaksa.
Oli muuten aika hellyyttävää, kun maanantaina alotimme kerhot taas loman jälkeen ja 5-vuotias poika sanoi heti ensimmäisenä " mulla on ollut Enni sua kova ikävä!" :')


Nyt kuluneelta viikolta muutamia kuvia..

16256054661_b187a8530f_b
Tämä kuvan on ottanut viime sunnuntaina Tania.


IMG_8468 IMG_8466
IMG_8439 IMG_8413 IMG_8418 IMG_8450 IMG_8463 IMG_8427
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

8 kommenttia:

  1. Ihana kuulumispostaus rakas :)<3 ja söpö kuva roosasta!! Oii ihana että roosa on käyny sun luona kylässä :))<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihanaa pitkästä aikaa nähä Roosaa. <3 ja kiitos ihanasta kommentista Emppu :)) <3 <3

      Poista
  2. Oi ihana Enkeli-Enni! <3 Tuollainen ystävä pitäisi olla jokaisella, ihanaa oli lukea sinun kuulumisia. :)

    VastaaPoista
  3. Eikä miten söpö kuva roosasta ja sun kisusta!! <3 Muutenkin niin ihana postaus, jotenkin hellyttävää lukea että oot törmännyt lapsuuden ystävään noin. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Roosis ja Muru on niin söpöjä :> <3 oli kyllä ihana kohtaaminen lapsuuden ystävän kanssa. :) Kiitos Elisa <3

      Poista
  4. Siis oi että tuota sinun lapsuudenystävän päivitystä! miten ihana!! en kestä :') sie kyllä ootkin semmonen ihana Enni-enkeli <3 söpö toi kuva Roosasta ja Murusta<3 ja on muuten ihanat noi keltaset servetitki! mistä oot sellaset bongannu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, se oli kyllä ihana juttu :) tuon jälkeen muistin, että suurinosa mun kavereista sano mua ala-asteella usein Enni-enkeliksi :') <3 Roosis ja Muru on söpöjä kyllä <3 ja servetit on coloresta, harmi, ettei sitä liikettä enää oo Oulussa :/

      Poista