torstai 4. joulukuuta 2014

Väsyneen, mutta onnellisen kuulumisia

Voi että odotan sitä hetkeä, että olisin kotona niin, että ei olisi mitään tekemistä. Viimeviikot on ollut niin kiireisiä ja tuntuu, että kiire vain jatkuu ja jatkuu. Mutta en silti valita, asiat on hyvin ja kaikki kiirettä tuovat asiat ovat mukavia. Muutto oli todella rankka ja vieläkään täällä kotona ei ole valmista. Aika ei millään ole riittänyt, että olisin saanut kaikkia tavaroita tai lähinnä vaatteita purettua. Ulkopuolisen silmin täällä voi näyttää valmiilta, mutta tekemistä on silti. Tänäänkin monta tuntia järjestelin kaappeja ja loppua ei näy. Muuttoa edeltänyt viikko oli siis koko viikko täynnä vaan kaikkea pakkaamista, kantamista, purkamista ja siivoamista... huhheijaa, onneksi se on takana päin ja tää purkaminen ja järjestely on pientä verrattuna siihen. Selkäni kipeytyi silloin ja olin niin puhki ja väsynyt, että kävelin melkein päin seiniä.. En olisi millään selvinnyt siitä muutosta ilman apua, mulla on vaan ihan mieletön perhe ja ystävät. Mutta mitä muuta kuuluu? Arki on  selviytymistä, aamulla on liian aikaiset herätykset, lähden 6:30 töihin säkkipimeässä ja kotona oon yleensä 17 mennessä, silloinkin on ihan pimeää, Mulla on kauheasti kaikkea tekemistä.. Aika paljon se aika mitä kerkeän kotona olla, nukun. Oon niiin väsynyt. Tän väsymyksen ja kiireen keskellä olo on silti tosi onnellinen. Mää oon tosi kiitollinen mun työstä, saan tehä just sellaista työtä mikä tekee mut onnelliseksi. Viimepäivinä erityisesti lasten ja vanhempien palaute on piristänyt suuresti. Tänään leikittiin lasten kanssa piilosta, oli niin hauskaa olla yhen tytön kanssa lelukaapissa piilossa.
ja sitten tämä oma koti, voi kuinka rakastankaan tätä. Kunpa kaikki tavarat olis jo purettu, taulut saatu seinälle, keittiön seinä maalattu liitutaulumaalilla ja piano roudattu tänne. En malttaisi odottaa, että saisin näyttää teille miltä täällä näyttää. Päivä päivältä tää tuntuu ihanammalta ja niin kodilta. Ei miltään kämpältä, vaan kodilta.
Viimepäivät on siis mennyt vähän sumussa enkä ole kauheasti kerennyt pysähtyä. Arjen keskelle on mahtunut myös juhlia, iloisia ja surullisia. Synttäreitä, hautajaisia ja polttareita. Paljon on postauksia rästissä, mutta jossain vaiheessa varmasti kerron täällä myös niistä  Päivin polttareista. Hymy nousee huulille, kun ajattelen sitä iltaa ja rakasta ystävääni Päiviä, kuinka onnellinen olenkaan hänestä ja niin myös Ennasta, jota näin monen vuoden jälkeen. Valvottiin melkein aamuun asti jutellen ja taas voin vaan sanoa, että olen kiitollinen.

Nyt sekalaisesti kaikkea mahdollisia räpsyjä parilta viime viikolta.



IMG_3396 IMG_3415 IMG_7080 IMG_7081 IMG_7085 IMG_7086 IMG_7093 IMG_7100 IMG_7101 IMG_7198 IMG_7199 IMG_7212 IMG_7222< IMG_7224 IMG_7238 IMG_7259 IMG_7261 Huomenna saan Marikan ja kummitytön Vilman mun luokse yökylään ja itse lähden Raaheen heidän mukaan lauantaina. Saan viettää kunnolla aikaa kummitytön kanssa! Sunnuntaina ois kuoron kanssa esiintymiset kauneimmissa joululauluissa. Nyt nukkumaan, hyvää yötä ja mukavaa viikonloppua ihan jokaiselle! <3

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Mulle tuli tuo sama koru kuin sinulla ensimmäisessä kuvassa ja oon kyllä tykännyt :) Tuo meikki sopii sulle kyllä tosi hyvin! Varsinkin nuo punaiset huulet! Niin nätskänä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki oon tykänny tuosta korusta :) näinki jossain sun kuvassa tuon korun ja ajattelin että sait sen varmaan myös siitä lahjakassista :) ja kiiiitos Tiina <3

      Poista
  2. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia Enni <3 niin semmosia aitoja ja tunnelmallisia <3 tuo sinun meikki ihan mieletön!

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla, kiitos Anna :') <3

    VastaaPoista