lauantai 6. joulukuuta 2014

Sunnuntaina perheen kanssa

Parisen viikkoa sitten osa perheestäni tuli Ouluun, katsomaan uutta kotiani ja juhlimaan syntymäpäivääni. Sain ihan mielettömän mahtavia lahjoja, että vieläkin olen innoissani ja hämmentynyt niistä.. niinku ihan kaikista muistakin lahjoista tänävuonna. Olen rehellisesti sanottuna ollut todella materialismionnellinen! ja erityisesti onnellinen mun rakkaista läheisistä. Mää todella olen onnekas, kun mun ympärillä on niin huikean mahtavia ihmisiä.

IMG_7191 IMG_7177 IMG_7174 IMG_7171 IMG_7166 IMG_7156 IMG_7153 IMG_7150 10363827_10205232875132192_903008137136939176_n Oli myös niin ihanaa kuulla ja huomata miten perheeni tykkäsivät minun kodista. Äiti sanoi, että täällä on ihan erillainen tunnelma ku mun edellisissä asunnoissa, tämä tuntuu oikeasti kodilta. Mutta nyt nukahdan, kauniita unia!

13 kommenttia:

  1. Ensiksi haluan sanoa , että sun banneri on todella upea <3 Ihanaa lukea tälläistä positiivista postausta.
    Sun koti näyttää todella hyvältä ja ihanaa että oot saanut perheesi kylään :)
    Odotan innolla tulevia postauksia ja sait minusta vakkari lukian <3

    Blogissani on upean BPface puuteripaljetin jolla pystyt korostamaan ja varjostamaan kasvojasi.Toivottavasti osallistut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti Marika,kiitos <3 tosi kiva kuulla, että tykkäät bannerista, oon miettinyt onko Se iha pölijä ku ei oo kukaan ikää kommentoinut sitä :D kotipostauksia tulee olemaan tulevaisuudessa enempi :) ja kiitos ku vinkkasit arvonnasta! Ja lämpimästi tervetuloa lukijaksi <3

      Poista
  2. Voiii ihana onnellisuuspostaus <3 tuo viimenen kuva on niiin rakkaus!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Emppu <3 ihana, että onnellisuus välittyy :)

      Poista
  3. oi ihana postaus!! tosi kaunis mekko sulla<3

    VastaaPoista
  4. On kyllä ihanan kodikasta ja lämpöistä sekä niin sinun näköistä <3 ootte kyllä samannäköisiä äitinne kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ja hassua kuulla, että ollaan samannäköisiä! :D

      Poista
  5. Ainiin piti kysyä, että mistä tuo keittiön verho on? niin ihana!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl ihana :) Se on Anttilasta :)

      Poista
    2. hmm oiskohan niitä vielä siellä :D en saa tuota pois mielestä!! <3 piti seki vielä kysyä, että mitä noi ihanat leivonnaiset on? saisko niiden reseptiä :P

      Poista