maanantai 17. marraskuuta 2014

Uusi ihan oma koti!

huh, oon aivan poikki.. mutta silti täytyy tulla teille kirjoittelemaan! Antakaa anteeksi, etten ole viimeaikoina kerennyt vastaamaan teidän kommentteihin, vastaan kyllä kaikkiin hetikun on aikaa istua koneella pitempi hetki. Monet läheisistäni ja myös nyt jo viikon ajan facebook-kaverini tietävät mitä isoa mun elämässä on tapahtunut.. nyt kerron sen myös täällä teillekkin. Olen ostanut ihan oman kodin. Tuntuu vieläkin todella omituiselta ja epätodelliselta. Alkusyksystä sain pankilta lainalupauksen ja muutaman kuukauden olen omaa kotia etsinyt. Ja on ollut vaikeaa löytää sopivaa. Syysloman lopussa kävin katsomassa yhtä asuntoa ja se tuntui heti siltä, että tämän minä haluan! Tein tarjouksen ja muutaman päivän päästä tuli puhelinsoitto, että tarjous hyväksytty! En voi sanoinkuvailla kuinka onnellinen olinkaan! Olen niin helpottunut, että kaikki pankkiasioiden hoitamiset on nyt ohitse ja vihdoin minulla on oma koti. Viikko sitten, kun kävin tekemässä kaupat ja sain heti avaimet käteen, olo oli niin epätodellisen onnellinen.

IMG_3342 IMG_3344 IMG_3352 IMG_3356 IMG_3360 IMG_3366 IMG_3377 IMG_3378 IMG_3386 IMG_3391 IMG_3392 IMG_3394 Kuten kuvista huomaattekin, olen päässyt jo pikkuhiljaa viemään tavaroita uuteen kotiin. Viikonloppuna kävin Tanjan ja Riikan kanssa ikeassa ja sain ostettua uuden tv-tason,kirjahyllyn, lampun ja muutamia pienempiä juttuja. Se ikean reissu oli kyllä tosi hauska päivä, tytöt on kyllä niiin ihania! Mun oli illalla tarkotus lähtä Sitan järjestämään iltaan 1bariin, mutta enhän mää sitten malttanut, kun yömyöhään asti kasasin Marin kanssa huonekaluja. Mari on ollut useampana päivänä mun kaverina pakkaamassa ja kantamassa tavaroita. Teemu oli myös eilen apuna. Olisin varmaan monet itkut itkenyt, jos en olisi saanut apua ja Mari aikoo auttaa mua huomenna taas. En oo edes pyytänyt apua, vaan Mari on ite tarjoutunut tulemaan. Mari on ollut kaikissa mun muutoissa niin korvaamaton apu! Oon kyllä niin kiitollinen avusta ja tuollaisista ystävistä. Jokainen ihminen tarvis yhen Marin omaan elämäänsä, minä olen kyllä onnekas.Perjantaina muutetaan perheen kanssa kaikki isommat huonekalut, mutta olis tarkotus tulla yöksi uuteen kotiin jo torstaina. Oon kyllä jo ihan poikki tän pakkaamisen, siivoamisen, kantamisen ja järjestelyn suhteen.. Eilen nukahin uuden kodin lattialle ja heräsin siitä tunnin päästä ja kello läheni jo puoltayötä. Tämä päivä onkin mennyt nukkuen, koska aamuyöstä iski migreeni. Heti illalla, kun olo oli parempi, oli pakko jatkaa pakkaamista ja tehä pari reissua uuteen asuntoon autokuormallisten kanssa. Ihan älytön urakka vielä edessä, mutta lopussa kiitos seisoo, joten jaksettava on! Nyt menen tekemään ruuan huomiseksi töihin ja alan aikasin nukkumaan, että huomenna jaksaa olla reippaana.  Hyvää yötä!

28 kommenttia:

  1. Onnea uuteen kotiin! Vaikuttaa kyllä tosi ihanalta kämpältä :) Asuntopostausta odotellessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) koti on kyllä niin ihana.. asuntopostaus kyllä tulossa ;)

      Poista
  2. No vau - siellähän ollaan oltu tosi reippaita. Ollaan ihan malttamattomia täällä :))

    VastaaPoista
  3. oiii paljon onnea uuteen kauniiseen kotiin<3

    VastaaPoista
  4. Super paljon onnea Enni! Hui kuinka huikeeta! Niin innolla ootan kuvia kodistasi kun olet sisustanut sen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Heidi! Kuvia kyllä tulossa ;) <3

      Poista
  5. Näyttää niin hyvältä Enni!! Ihan otti mahan pohjasta kun tätä luin ja kuvia katselin! :D Yks parhaimmista tunteista, kun pääsee ikiomaan kotiin ensi kertaa omilla avaimilla. <3 Onne Enni vielä hirmusesti! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan mahtava tunne, sää todella voit samaistua mun tunteeseen, ku sullakin ihan oma koti :) kiiitos ihana Elisa <3 <3

      Poista
  6. Niin ihanaa kun päääset muuttamaan :)♡ Onnea vielä tuhannesti ♡ ihan paras juttu!! Odotan jo lauantaita ;) ja ihanaa kun sulla on ollut kavereita apuna. Marin apu on varmasti ollut korvaamatonta ♡ ps. Oiii tuo lattia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos <3 <3 tuu pian uudestaan kylään!

      Poista
  7. hei. oon vasta alkanut lukemaan tätä sun blogia. huomasin yhestä postauksesta että oot mun serkun kaveri:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! onpa kiva kuulla, nyt vaan heräs mielenkiinto, että kenestä mun kaverista puhut? :)

      Poista
    2. Sirpa. Asui ennen pattijoella:)

      Poista
    3. Aa :) näinkin vasta pitkästä aikaa Sirpaa :)

      Poista
  8. Onnea omaan kotiin! <3 Innolla odottelen jo asuntopostausta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 asuntopostaus tulee kyllä, kun kerkeän kaiken laittaa kunnolla täällä paikoilleen :))

      Poista
  9. Ompa kyllä niin ihanaa, että vihdoin löytyi sulle mieluisa koti :) Aivan huippua! Lämpimät onnittelut uuteen kottiin <3 Tiiäkkö oon ihastellut tota samaa sinistä lipastoa tosin valkoisena- on se vaan niin hieno! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo lipasto on kyllä ihana, mulla on vaan niin paljon valkoista että päädyin tuohon siniseen :) aika yllättävä valinta multa, mutta en kadu :) kiitos <3

      Poista
  10. Onnea uuteen kotiin! ♥ Mulla on ollu ihan kauhea viikko, vaikka puhuttiin viime viikolla siitä näkemisestä.. Luulen että sullakin on kiirettä pitänyt! Ens viikolle sovitaan se päivä ja PISTE :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui ei olla vieläkään sovittu päivää ! Mutta en kyllä ois kerennytkään,:( yritetään pian <3 ja kiitos! <3

      Poista
  11. Oi ihanaa, onnea uuteen kotiin! :)

    VastaaPoista
  12. Onnea uuteen kotiin! Muutot on aina omalla tavallaan kivoja ja jännittäviä, mutta kyllä vaan muutto ekaan OMAAN kotiin on ihan paras! Ja kuinka ihanasti sanottu tuo "jokainen tarvis yhen Marin" :')

    - Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo omassa kodissa tuntuu ihan eriltä, kun vuokralla. Kiitos<3 :)

      Poista