sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Isänpäivä

Viikko sitten vietetiin isänpäivää. Vietimme sitä Raahen sijaan Oulussa, sillä iskä ja Anne olivat olleet yötä Annen vanhempien kotona, ihan minun naapurissa. Aamulla hain siskoni Fannin kaverilta, jossa oli ollut yötä ja menimme iskän ja Annen luo, jossa ootteli meitä myös rakas sokerisiskomme Saara. Syötiin aamupalaa yhdessä ja kahviteltiin iskää. Kahvittelun aluksi Saara soitti iskälle kauniin kappaleen poikkihuilulla. Vietimme muutaman tunnin jutellen, toistemme seurasta nauttien. Oli niin ihanaa vaan olla ja muistella myös juttuja lapsuudesta. On mulla kyllä mahtava perhe ja maailman paras isä. Rakkaus isää kohtaan on niin syvää, etten tiedä mitä tekisin ilman häntä. Olen hänestä niin ylpeä, että voisin kertoa hänen saavutuksistaan tuntikaupalla. Olen kyllä aina ollut niin isin tyttö.


IMG_3187
IMG_3215 IMG_3213 IMG_3203 IMG_3197 IMG_3192 IMG_3232 IMG_3222 IMG_3241
IMG_3245 Vielä loppuun haluan sanoa: Rakastan sua isä niin paljon! mulla nousi kyyneleet silmiin, kun kirjoitin tuon äskeisen lauseen :')

8 kommenttia:

  1. Ehdottomasti samaa mieltä. Isäsi on kyllä päivänsä ansainnut. Kuten monet muutkin isät. Ihania kuvia kaikki.

    VastaaPoista
  2. Tuo kakku herätti kyllä makunystyrät eloon, niin herkullisen näköistä! Olet todella onnellinen kun sulla on nuin hyvät välit isäsi kanssa, muista arvostaa sitä <3

    VastaaPoista
  3. Fiilis välittyy tänne ruudun toisellekki puolelle! :) Ihanan oloinen päivä ollut teillä! :)

    VastaaPoista