lauantai 18. lokakuuta 2014

Sunnuntaina ystävien kanssa

Sunnuntaina vietin muutaman tunnin Saaran ja Marin kanssa. Käytiin syömässä M6 diningissä ja vaihdeltiin kuulumisia. Olin lähes koko päivän siivoillut, joten oli ihana keskeyttää kotihommat ja viettää hetki parhaiden ystävien seurassa lemppari salaattipaikassa. Kun muistelen tuota iltaa, nousee hymy huulille. Mulla on tyttöjen kanssa niin paljon muistoja, jotka yhdistää meitä. Meillä ei tulee koskaan vaivaannuttavaa hiljaista hetkeä, vaikkei oltais nähty aikoihin. Puhutaan toisillemme rehellisesti ja kun tytöt sanoivat mielipiteensä mun juttuihin, niin mua nauratti ihan hulluna.. Siinä ei taas paljon sanoja säästelty! On hienoa, että mulla on elämässä tuollaisia ystäviä, jotka tuntee mut niin hyvin ja tietää myös mikä mulle on parhaaksi.

IMG_2287 IMG_2268 IMG_2275
       IMG_2280 IMG_2291 IMG_2296 IMG_2292 Kyllä oli onnellinen ja kiitollinen olo illalla, niinku muutenkin viimeaikoina. Koitan huomenna saada aikaiseksi kuulumispostausta taas pitkästä aikaa. Mukavaa lauantai-illan jatkoa ja hyvää yötä :)

8 kommenttia:

  1. Oi näyttääpä herkulliselle salaatti :)

    VastaaPoista
  2. VAU! Näytät todella upealta ja vaikutat muutenkin myös sisäisesti kauniilta ihmiseltä. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että sulla on niin paljon ystäviä♡ tästä huoku niin aito ja lämmin tunnelma ♡ ihana :*

    VastaaPoista
  4. mua naurattaa ku jossai aamutokkuras luin et tos lopus luki: '' hyvää jatkoa'' sit aloin miettii et hä ootko lopettamas tän : D mut ootte tosi sulosen näkösiä näis kuvis!muikeina :)<3

    VastaaPoista
  5. Oi, ihania ja kauniita tyttöjä! <3

    VastaaPoista
  6. Saat kyllä tosissaan olla kiitollinen, että sulla on niin paljon ihania ystäviä <3 En kyllä yhtään ihmettelekkään sillä kukapa sinusta ei vois olla tykkäämättä ku oot niin ihanan symppis ja aito<3 Huomaa, että oot taas kutistunut entisestään. Onko sinusta ennää kohta mittään jäljellä ;) heh.. Hyvältä näytät! Ja niin näyttää myös nuo salaatit. Täytyypä käydä testaan joku päivä :)

    VastaaPoista
  7. Minkä hintasta tuolla M6:ssa on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mikään kallis paikka.. Oon syönyt vaan tuota talonsalaattia, johon sisältyy siis 8 täytettä, juoma ja leipää ja se maksaa 9 euroa :)

      Poista