lauantai 25. lokakuuta 2014

Onnenhetkiä

Viimepäivinä olen ollut onnellinen, koska:

*Olen saanut levätä ja ottaa rennosti.
*Olen kerennyt katsoa lempparisarjoja
*Muru-kissa on käpertynyt monta kertaa päivässä mun lähelle
*Olen saanut herätä kiirettömiin aamuihin.
*Maitorahka ananaksen kanssa maistuu edelleen taivaalliselle.
*Sytyttämällä uuteen lyhtyyn tulen, unohtaa, että ulkona sataa räntää.
*Olen jutellut yömyöhään Marikan kanssa
*Pelasin kummitytön kanssa muistipeliä, monta kertaa! ja hän voitti aina!
*Kummityttö halusi myös minun lukevan iltasadun ja pötköttelin vieressä niin kauan, että hän nukahti.
*Olen saanut nauraa kummitytön tempauksille.
* Olen saanut kuulla lapsen huudahtavan "jee lunta!"
*Olen saanut kuulla, että "Vilma on Ennin tyttö"
*Pyysin kummityttöä maalaamaan mulle taulun ja teoksesta tuli "muumitaulu", mun ja hänen äidin "Muumiaivopesu" on siis tepsinyt.
*Näin tänään rakasta ystävää Jarnoa kaupungilla, tuntui hyvältä vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa ja nähdä ennenkun hän lähtee kauas Chileen mun veljen luokse.
*Olen pukenut päälleni 2 numeroa pienemmän hameen

Siinä päällimmäisiä fiiliksiä parilta viimepäivältä, nyt ne onnenhetket kuvina

IMG_2836 IMG_2821 IMG_2824 IMG_2846 IMG_2750 IMG_2758 IMG_2763 IMG_2765 IMG_2766 IMG_2768 IMG_2770 IMG_2773 IMG_2781 IMG_2783 IMG_2798 IMG_2802 IMG_2811 IMG_2814 IMG_2869 IMG_2876 IMG_2881 Mistä te ootte ollut onnellisia viimepäivinä?

8 kommenttia:

  1. Awwwwww, miten ihana ja aito postaus! Ja tuo pikku tyttö! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Tania <3 Vilma on kyllä mun silmäterä! <3

      Poista
  2. Eiii mä en kestä kui söpö pikku tyttö! <3 Aivan ihana onnellisuus postaus, tulee hyvälle mielelle kun lukee nuita pieniä asioita jotka tekee onnelliseksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla että tulit hyvälle mielelle<3 Vilma on ihana pikkutyttö <3

      Poista
  3. niiin ihanaisen söpö vilma <33!! Ihana postausaihe! Tuli hyvä mieli<3

    VastaaPoista
  4. Ihania onnenhetkiä, ihanan aitoja kuvia sekä ihana kummityttö, niin valloittava!! :)<3 Tuore ananas on muuten hyvää rahkan kaa! :P Vitsi mikä saavutus tuo kaksi kokoa pienempi hame, vau!

    VastaaPoista