perjantai 24. lokakuuta 2014

Lomareissulla Ruotsissa

Jokunen viikko sitten kysyin Saaralta, että mentäskö syyslomalla käväseen jossain ja saatiin sitten idea, että mennään Haaparantaan. Yleensä siellä teemme päivänreissuja, mutta nyt olimmekin siellä kaksi yötä. Saara tuli mun luo sunnuntaina, jotta pystyimme lähtä ajamaan maanantaina heti aamusta. Heti päästyämme perille menimme Ikeaan, jossa vierähtikin useampi tunti ja löydettiin paljon kaikkea kivaa. Sen jälkeen mentiin majoittumaan Svefi-hotelliin. Illemmalla meninne Tornion puolelle syömään Vietnamilaiseen, jossa ruoka oli mautonta, mutta friteerattu banaani ja ananas taas ihan taivaallista. Illalla rentouduimme, laitoimme kasvonaamiot ja katsoimme leffaa huoneessamme ennenkun alettiin nukkumaan.

IMG_2467 IMG_2472 IMG_2476 IMG_2488 IMG_2489 IMG_2491 IMG_2504 IMG_2510 Seuraavana päivänä aamupalan jälkeen lähdimme Rajalla-ostoskeskukseen, jossa sielläkin useampi tunti vierähti ja tehtiin molemmat niin huippuja löytöjä! Käytiin ikeassa syömässä ja sitten menimme hotellille hengailemaan. Oltiin niin materiaalionnellisia, että ei mitään järkeä! hypisteltiin ja soviteltiin uusia vaatteita vielä hotellilla uudemman kerran. Päätettiin ottaa myös päikkärit ja iltaruuaksi haettiin baagelsit. Laitettiin taas kasvonaamiot ja katsottiin kauhuleffa Hohto, jota ei oltukkaan katottu vuosiin.

IMG_2523 IMG_2526 IMG_2531 IMG_2536 IMG_2539 IMG_2543 IMG_2550 IMG_2565 IMG_2581 IMG_2608 Keskiviikkona päätetiin lähteä kotiin jo aamupalan jälkeen, ettei vaan tule tuhlattua enää yhtään enempää rahaa. Aamupalalta lähtiessä kuitenkin huomattiin, että sää oli niin uskomattoman kaunis kun aurinkokin vihdoin paistoi. Ajettiin rantaan ja otettiin nopeasti muutamat kuvat ennen lähtöä. IMG_2614 IMG_2618 IMG_2622 IMG_2624 IMG_2627 IMG_2629 IMG_2639 IMG_2641 IMG_2643 IMG_2650 IMG_2660 IMG_2674

IMG_2689 IMG_2697
IMG_2673 Mulla on kyllä tosi hyvä fiilis tuosta meidän reissusta. Me saatiin viettää mukavaa laatu-aikaa yhdessä pitkästä aikaa, shoppailla, syödä ulkona, rentoutua päikkäreiden, leffojen ja hemmotellen kasvonaamioilla. Oli mukavaa lähteä Oulusta muutamaksi päiväksi ja oikeasti ottaa vaan rennosti. Tuli naurettua myös ihan tajuttoman paljon ja nyt vaan hymyilyttää kun mietin niitä päiviä.. Meidän reissu oli niin täynnä hyvää mieltä. Kotimatkalla molemmilla oli niin onnellinen olo kuluneista päivistä. Oon kyllä myös niin kiitollinen Saarasta, ihanaa, että oon saanut tuollaisen tytön mun perheeseen.

Mutta mitä tykkäsitte tästä reissupostauksesta/kuvista? mitä teidän lomaan/viikkoon kuuluu?

1. Oi vähänkö ihana huippu idis jäähä tuonne yöksikin! Ei sitä välttämättä aina tarvi edes kauas lähteäkään reissuun :) Ihania kuvia teistä, niin kauniita tyttöjä! <3

1. Joo oli huippua, kun ei ollut mihinkään kiire missään vaiheessa ja yleensä kun on ollut päivän ikeassa, ei jaksa enää sitten siellä Rajalla käydä kun pikaseen vaan. Ja niimpä, ei todellakaan tarvi kauas lähteä, pienikin maisemanvaihos tekee hyvää :) Ja kiitos Elisa <3 :)

2. Elisaa lainaten, niin huippu idea lähteä tuonne ihan yöksikin :)♡ ihan mielettömän kauniita kuvia teistä molemmista ♡ ihana tuo sun pitkä neule ja saaran tuo beigetakki missä on mustaa :) innolla ootan että nään sun ostokset. Instasta tais vilkkua jo jotain uutta jotka oli sun päällä?; D

1. Joo oli Kyl kiva jäähä yöksi :) ja kiitos <3 Instassa Joo näky vähän uutta ja myös vähän tässäkin postauksessa, mutta kyllähän sitä vois tehä ihan erikseen postauksen ostoksista :))

3. Ihania kuvia - ihana valo ja ihanat tyttäret :) olisitte te voineet tänne maallekin ajella- tosin ei ole ikeaa;)

1. Kiitos :) ois kyllä ollu ihanaa käyä teillä, ikävä sinne <3

4. Voi, kuulostaa niin mukavalta tuo teijän reissu. Ei tule varmasti monellakaan mieleen,että sitä voisi jäädä sinne yöksi kun Haaparanta on niin lähellä Oulua. Tosi kivoja kuvia ja innolla oottelen ostosten esittelyä. :)

1. Joo Se oli mukavaa, kun matkustamiseen ei mennyt kauan aikaa, mutta sai kuitenkin vähän maisemanvaihtoa :) ja käyä rauhassa ikeassa ja rajalla :) ja kai mun täytyy sit tehä postaus ostoksista! :D

5. Voihan Enni kun sie laihdut vaan entisestään! Eihän sinusta oo kohta ennää mittään jäljellä :D<3 Huomaa kyllä, että hurjasti on tippunu kiloja. Vautsi! Saat olla ylpeä itestäs :) Kuulostaa kivalta tuo teiän reissu, ihana irtiotto arjesta ja oulusta. Kuvat niin kivoja ja tunnelmallisia! Innolla ootan nähä sinun ostokset ;>

1. Apua.. Höpsö Anna. On musta vielä paljon jälellä :D mutta kiitos Anna <3 olen kyllä ylpeä tästä saavutuksesta :) koitan tehä pian postauksen ostoksista. :) Kiitos ihanasta kommentista <3