keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Lauantain asu

Lauantaina vietin todella mukavaa iltaa monien muiden Oululaisten bloggaajien kanssa. Kyseisestä illasta on tulossa postausta erikseen, mutta ajattelin ennen sitä esitellä asun, joka mulla oli sillon päällä. (Mua huvittaa se, että joskus uhosin, etten koskaan tule tekemään päivänasu-postauksia.. koskaan ei saisi sanoa ei koskaan). Emilia tuli mun luokse, jotta voisimme valmistautua iltaan yhdessä. Mää olin just tullut suihkusta, kun Emppu tuli ja vaikka meillä oli ihan hyvin aikaa, tuli mulla lopulta kuitenkin kiire. En kerennyt laittaa hiuksia kunnolla ja meikitkin meni pieleen ja ennen lähtöä vetäsin topspuikolla luomivärit pois. Onneksi Emilia oli vaatteiden kanssa makutuomarina, mutta jotenkin illan aikana mulla ei ollut kovin hemaiseva olo niissä vaatteissa, sillä hame oli vähän iso. Nyt kuitenkin näitä kuvia katsellessa, asu näyttääkin ihan kivalta.. vai mikä on teidän tuomio? Ois kiva kuulla! :) 15446557996_2d95721060_b 15446561926_b272512b68_b 15469323682_800b5fc6ae_b 15466524851_fa8b547629_b 15469341562_67759046d2_b 15446584406_bb2a9e6cdd_b 15283057178_6cea19c288_b
15283103307_94ffe6ec49_b

31 kommenttia:

  1. Mulla oli ihan sama fiilis kotoa lähtiessä. Mulla vieläpä jäi meikit kaverin luo, kun olin siellä edellisen yön. Olin siis sieltä lähtiessä ehtiny meikata, mutta illan lähtiessä alkoi meikit kulua naamalta ja puuteri ois ollu erittäin tervetullu siihen nassuun haha :D
    Mie tykkäsin tosi paljon tästä sun asusta! Ihana kun laitoit tuon kaulakorunkin kaulaan! :) ihana miljöö näissä asu-kuvissa :) ps. Mieki oon vannonu etten tee asupostauksia, mutta muutama niitä on näköjään tullut tiedostamatta tehtyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe. Joo niin sitä näköjään pitää sanansa perua tässäkin asiassa :D Kiva kuulla, että tykkäsit mun asusta ja korusta :> Kiitos <3 ja sun meikki kyllä näytti tosi hyvältä koko illan :)

      Poista
    2. Ai näytti? :o Kiitos! :) <3

      Poista
  2. Musta kans tuntu kotoa lähtiessä, että meniköhän mulla meikkaukset vähän överiksi kun yleensä meikkaan enemmän jos lähtee ulos. Mutta viihdyin niissä kuitenki ihan mukavasti. Oot kaunis näissä kuvissa ja asu on tosi nätti! :) Katsoinkin tuota kaulakorua siellä Sitalla,että onpa kiva! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana, pinkit asusteet on kiva piristys!

    VastaaPoista
  4. Tuo sun tukka on täydellinen! Kaunis oot Enni! :--)

    VastaaPoista
  5. Tuo asu on tosi ihana! Onko tuo bleiseri/jakku uusi? Jos on niin mistä oot ostanu, haluaisin samanlaisen?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jakun ostin jo kesällä alennusmyynnistä Vilasta, joten en usko että niitä enää saa :(

      Poista
  6. Hyvältä näyttää asu ja sinä olet kaunis! :)

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä olit supernättinä liikenteessä :)

    VastaaPoista
  8. Hyvältä Enni näytit! <3 Tuo kaulakoru on aivan ihana ja bleiseri kans! Sopii sulle. ;)

    VastaaPoista
  9. Näytät ihan tosi upealta, joten meikkikriisit ja vaatekriisit oli turhaa :) Toki ymmärrän sen tunteen kun joskus vain on sellanen epäimarteleva olo, mutta yleensä se onkin vain se oma tunne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihana kuulla <3 kiitos! ja tuossa oot kyllä ihan oikeessa, useimmiten se on vaan se tunne, eikä se välttis ole lähelläkään sitä todellisuutta.

      Poista
  10. Ja niin hieno kampaus!

    VastaaPoista
  11. love muru! UPEA, oon niin ylpee :-*

    VastaaPoista
  12. Jatka samaan malliin. Olet ihana ihminen, . rohkea, empaattinen, rehellinen ja HOIKISTUNUTEnni.♡♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Eila. kiitos tästä kommentista! Todellinen päivän piristys <3

      Poista