perjantai 26. syyskuuta 2014

Tavotteen puolivälissä

Nyt on se tilanne, että alan olla aikalailla tavotteen puolivälissä. Tuntuu aika hullulta. Se miten ikinä päästin itteni siihen kuntoon missä olin, on ihan oma ja pitkä tarinansa. Kerron siitä ja matkasta parempaan elämään paremmin sittenkun olen lopullisessa tavoitteessa. Allaoleva kuva todella motivoi mua jatkamaan vielä enemmän. Tuntuu käsittämättömältä katsoa kuvaa itsestä joka on otettu kuitenkin vain n. 5 kuukautta sitten. Projektin aloitin kuitenkin vähän myöhemmin, toukokuun puolessa välissä. Luojan kiitos asiat on nyt paremmin ja kokoajan olen lähempänä sitä mistä olen unelmoinut vuosia.. Olla taas normaalipainoinen.

Huhtikuu 2014


IMG_5678


 Syyskuu 2014
IMG_1484

30 kommenttia:

  1. Huhuh nainen miten selvä ero! Oon kyllä ihan älyttömän ylpeä susta rakas ♡ ei voi kun ihastella vieressä sun päättäväisyyttä ja itsevarmuutta joka huokuu susta entisestään ♡

    VastaaPoista
  2. Enniiiiiii ihan mahtavaa! Näytät niin super hyvältä. <3 Näissä kuvissa huomaan ihan tajuttoman eron. Voit olla kyllä ylpee itestäs. :)

    VastaaPoista
  3. Wau Enni!:) <3 Upee muutos kyllä! Tsemppiä jatkoon <3

    VastaaPoista
  4. Mahtava muutos, Enni! :) Näytät todella hyvältä! :)

    VastaaPoista
  5. Jeee!!! :) Aivan mahtavasti oot jaksanut itseäsi tsempata! Ja uskon kyllä että pääset vielä tavoitteeseen!! ♡

    VastaaPoista
  6. Oi ootpas mukavat muutokset saanut aikaan!:) Näytät upeelta!

    VastaaPoista
  7. Kuva kuvalta oot kyllä näyttäny hoikemmalta ja hyvinvoivalta! :)

    VastaaPoista
  8. no WAU - olin jo unohtanut, että olet ollut noin pullukka :) äidin silmissä kun lapset ovat aina yhtä ihania - kiloilla tai ilman. Terveys on kuitenkin niin tärkeä pääoma, että sitä ei voita mikään - tai no - tietenkin se pururata korvien välissä -:) kyllä olen sinusta ylpeä. Olin aikanaan todistamassa sitä kun Markukselle heitit, että "auta" ja Markus siihen tarttui ... tyylillään :) "sitten ei vinguta" ja et ole vinkunut - tulos on nyt tässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta, terveys on tärkeintä. :) olen todella kiitollinen Makelle avusta, ilman häntä en olis tästä selvinnyt :))

      Poista
  9. Voi beibi!oot upea! :) oon tosi ylpeä susta!

    VastaaPoista
  10. Jee nyt mullakin näkyy tuo ensimmäinen kuva!
    Oot kyllä hurjalla motivaatiolla ja päättäväisyydellä saanut tuloksia aikaan! Se ei näy pelkästään ulkoisesti, mutta myös henkisesti susta! Sen lisäksi, että näytät entistäkin upeammalta ja kertakaikkiaan kauniilta - susta on huokunut viime aikoina ihan käsittämätön itsevarmuus! Pidä Enni tuo asenne! Ja muista, että meidän kaikkien kuuluukin olla eri näköisiä ja kokoisia, tärkeintä on viihtyä omassa kehossaan ja muistaa arvostaa itseään juuri sellaisenaan.
    Upeaa on ollut seurata sun projektin kehitysvaiheita!
    Oot ihana Enni!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa oot todella oikeassa, että tärkeintä on viihtyä omassa kehossa eikä oo mitään tiettyä painoa tai mallia miltä ihmisen pitäs näyttää.. tärkeintä on se, että on terve ja tyytyväinen itseensä:) ihanaa kuulla, että musta huokuu itsevarmuus. Se on kyllä parantunut todella paljon, oon ollut ennen todella epävarma. Kiitos niin ihanasta ja kannustavasta kommentista Heidi <3 <3

      Poista
  11. Aivan mahtava muutos, olen ylpeä susta :)

    VastaaPoista
  12. mahtava saavutus :) mulla sama projekti edessä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) paljon tsemppiä sulle siihen! :)

      Poista
  13. Voiko tähän enää muuta sanoa, kuin että WAU!!!!! <3 Hienoa Enni :)

    VastaaPoista
  14. Jipiii! Aivan mahtavaa! :)) olen niin ylpeä sinusta ettet kuule uskokkaan! Sie niiiin pääset siihen tavoitteeseen <3 Olet upea nainen ja kaunistut vaan entisestään :)

    VastaaPoista