maanantai 29. syyskuuta 2014

Onnellinen lauantai

Mua hymyilyttää ja melkeen itkettääkin kun ajattelen lauantaita. Äiti ja Fanni tuli Ouluun mun luokse. Siitä on liian kauan, kun ollaan oltu ihan vaan kolmestaan. Me käytiin syömässä Cafe liljassa salaatit ja sen jälkeen käytiin nallikarissa katsomassa auringonlaskua. Lauantaina oli kova myrsky ja tuntu, että lähdetään tuulen mukana, mutta oli jotenkin silti aika kiehtovaa olla sellaisella säällä siellä rannalla. Oli niin ihanaa olla heidän kanssa ja meinattiin varmaan jokainen pissata housuun monta kertaa, sillä tuli naurettua ihan älyttömän paljon, ihan hysteerisesti kippurassa. Tuollaista nauramista sitä pitäs jokaisen kokea usein. Illalla äiti lähti ajamaan kotia kohti, mutta Fanni siis jäi mun luokse pariksi yöksi. Illalla Fannin kanssa juteltiin paljon kaikesta, juotiin teetä ja oltiin vaan.

IMG_1874 SAM_2442 SAM_2441
    SAM_2438
    SAM_2437 IMG_1879 IMG_1895 IMG_1902 IMG_1905 IMG_1907 IMG_1909 IMG_1915 IMG_1919 IMG_1928 IMG_1929
             IMG_1932 IMG_1944 IMG_1945 Mää olin kokopäivän niin onnellinen. Kiitos äiti ja Fanni, te saitte taas sydämeni täyttymään rakkaudesta ja kiitollisuudesta.

14 kommenttia:

  1. Enni, mulla tuli oikeasti kyyneleet silmiin, ku luin tätä postausta. Ihan täynnä rakkautta tää, huonon maanantain piristys. Kiitos ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Juli <3 tulipa mullekkin nyt hyvä mieli. ihanaa, että olen piristänyt sua tällä postauksella :') kiitos sulle tästä kommentista. toivottavasti sulla on huomenna parempi päivä! <3

      Poista
  2. Postaus on kyllä täynnä rakkautta ♥ ihana! Ja upeita kuvia! :) sun jalat näyttää niin hoikilta! Ja ihastuin tuohon sun yksityiskuvaan joka on noiden auringonlasku kuvien jälkeen ♡ upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana, että postaus huokuu rakkautta <3 :) ja jee, kivaa että jalat näyttää hoikilta :>> ja kiitos Emppuli <3 <3

      Poista
  3. Voi vitsi mikä postaus, aivan ihana!! <3 Noi auringonlasku kuvat, huh rakkautta!<3 Ja siis voi mieletön mikkä salaattiannokset! Kuullu monilta kehuja, mutta en oo vielä päässy testaan :) Nyt kyllä pakko kysyä, että onko tuossa yhdessä kuvassa sinun äiti?? Niin nuorekas :o Ainii J tässä minun vieressä on sohvalla kans, niin se tuumas kun katsoi tätä postausta, että "huomaa kyllä jaloista, että on laihtunu" :) hih<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna <3 :) ja joo oon siinä kuvassa mun äiti :) <3 ja hih, tosi kiva kuulla tuo J:n kommetti myös :) <3

      Poista
  4. Tosi kauniita kuvia naltsusta! Se on varmaan mun lempipaikka kuvailla ja ne kuvat onnistuu joka kerta:) Rakkaus ja lämpö kyllä huokuu tästä postauksesta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nallikarista saa kyllä aina kivoja kuvia, siinä paikassa on sitä jotain :) ihana kuulla, että rakkaus ja lämpö huokuu. Kiitos tästä kommentista <3

      Poista
  5. kiitos sinulle <3 oli kyllä niin hauskaa .. miten se menikään - on aika naurun ja on aika itkun - <3

    VastaaPoista
  6. Vooiii ihana mikä postaus! <3 niin täynnä rakkautta.. :) ihana kuulla että oot onnellinen! p.s. nätti asu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti <3 <3 ihanaa, että rakkaus välittyy ruudun toiselle puolelle! kerrankin itekki tykkäsin asusta :> kiitos <3

      Poista