maanantai 4. elokuuta 2014

Vielä on kesää jäljellä

Vaikka arki on alkanut, ei tunnu siltä. Ei tunnu, vaikka lähden kotoa töihin jo 6:40 bussilla. Vaikka väsyttää ja työpäivät tuntuu pitkiltä. Arki tuntuu silti kivalta. Työkavereiden kanssa on mukavaa ja mää oon älyttömän kiitollinen siitä, että palkallisen loman jälkeen on työpaikka johon mennä, ei se semmonen oo itsestäänselvyyttä. Ulkona on lämmintä 30 astetta ja se jos mikä on mukavaa. Eilen sunnuntaina näin pitkästä aikaa ystävääni Tinjaa, syötiin herkullista salaattia ja uitiin nallikarissa. Niin hyvä ja onnellinen päivä. Tänään olen saanut nauttia työkavereiden seurasta myös töiden jälkeen, istua heidän kanssa tuntikaupalla rannalla ja nauttia vaan tästä ihanasta kesästä. Tänäänkin olen kulkenut ilman meikkiä, ystäväni sanoi, että on ylpeä minusta.. hän kun tietää kuinka vaikeaa mun on ollu lähteä ulos ilman meikkiä. Työkaveritkin sano, että on aivan jo tottunut mun meikittömään naamaan :D Kyllä se meikkaaminenkin taas jatkuu enempi syksyllä, nyt on vaan niin vapauttavaa olla ilman. Ehkä pieni juttu jollekkin, mutta iso juttu mulle. Nyt on maanantai ja mulla on vaan niin hyvä fiilis. Toivottavasti siellä ruudun takanakin ollaan hyvillä mielin, sitä todella toivon kaikille! IMG_9521 IMG_9508 IMG_9531 IMG_9537 IMG_9530 (2) IMG_9504 Mukavaa maanantai-illan jatkoa!

2 kommenttia:

  1. oi mitä kauniita kuvia! kesällä on kyllä hyvä vähentää meikkaamista, varsinki kun on näitä hulluja helteitä! saa iho hengittää rauhassa ja mikä parasta, illalla ei tarvi tuskailla meikinpesua :D ps ihana tuo raitatoppi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) On kyllä ihanaa näillä helteillä olla ilman meikkiä, välillä on niin kuuma, että meikit vaan valuu naamalta ja illalla todellakin niin ihanaa, kun voi vaan pestä kasvot kylmällä vedellä eikä tarvi hinkata meikkejä pois : D Tuo toppi on ollut pitkään mun lemppari, alkaa vaan jäähä nyt isoksi!

      Poista