perjantai 15. elokuuta 2014

Kuulumisia

Ihanaa, että nyt alko viikonloppu! Tosin ei oo kyllä valittamista kuluneesta viikosta, sillä voin täydestä sydämestä sanoa, että töissä on älyttömän mukavaa. Työkaverit on ihania, yhteishenki on mielettömän hyvä! Olen innoissani tulevasta syksystä ja älyttömän motivoitunut. Vapaa-ajalla on tietty vielä mukavampaa, joten ei oo aihetta valitukseen! Mää olen nähnyt muutenkin viimeviikkoina älyttömän paljon ystäviä, lähes jokapäivä. Paljon sellaisia ystäviä myös joiden nimiä saatikka kuvia ei täällä blogissa näy. Keskiikkona näin Emiliaa, mutta siitä kerron enempi toisessa postauksessa. Eilen myös Mari ja Sare oli mun luona kylässä ja oli niin ihanaa nähä tyttöjä! Meidän Saara oli mun luona yötä tiistaina. Joskus aiemmin oltiin puhuttu Saaran kanssa, että tehhää sitte tiistaina jotain tosi kivaa, mutta loppujen lopuksi tehtiin tosi arkisia asioita, kuten siivottiin mun liinavaatekaappia ja taas mietin, että onkohan kellään muulla niin paljon pussilakanoita kun mulla! Oli muuten ihana, kun Saara sano illalla, että "Meidän ei oikeasti tarvi tehä mitään erityistä ja aina meillä on mukavaa yhdessä". ja se on kyllä totta, oli niin ihana päivä taas yhdessä.
                                                                                 Saara
IMG_9789 IMG_9774 IMG_9771 IMG_9801 IMG_9810 IMG_9817 IMG_9818 IMG_9824 IMG_9832 IMG_9846 IMG_9851
Huomenna olen menossa likkojen lenkille! Työpaikka kustansi halukkaille, joten enemmän kun mielellään lenkille hyvässä seurassa ja vielä Juha Tapion keikalle! Taidankin ottaa mun pienemmän kameran mukaan, ettei tarvi järkkäriä raahata. Mutta nyt toivotan oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

10 kommenttia:

  1. Mukavaa lenkkiä sinulle - me mennään huomenna häihin - josko sen lenkkeilyn aloittais sunnuntaina ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, eiku yleensä se alotetaan maanantaina ;) kiitos!

      Poista
  2. Oii että miten ihania kuvia teistä molemmista :)♡♡ ihanaa kun sulla on kaikki hyvin :)♡ ihanaa viikonloppua muru, nähdään taas pian ♡

    VastaaPoista
  3. Taitaa vieläkin tuntua mahassa ja poskissa ku tuli niin paljon kikateltua töissä tänään, on kyl ollu järettömän mahtavat suunnittelupäivät ja silleen... ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, jospa ensviikkokin olis mugava :) <3

      Poista
  4. Oispa kaikilla töissä yhtä kivvaa.
    P.S. näytätte kovin sutjakalta! :)

    T. Rukka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää tulla meille töihin, niin sullaki ois kivaa ;) Kiitos, viehättävä kommentti Rukkanen!

      Poista
  5. Enpä tiennytkään, että sulla on tatuointi, hieno! Näytät kyllä tosi hyvältä nuissa housuissa sopii hyvin. ;) Onnea lenkille, piä hauskaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo on mun eka tatuointi, toinen on selässä :) Kiitos! Nuo housut on tosi vanhat, ne on siis löytö kaapin perältä :) Kiitos kovasti Elisa!

      Poista