torstai 28. elokuuta 2014

Juhla-asu

Sunnuntaina olin rippijuhlissa, joissa kuvasin niin paljon, että kuvat siitä päivästä on jaettava eri postauksiin. Ajattelin ekaksi esitellä asun, joka minulla oli siellä juhlassa. Laihtumisen vuoksi monet mekkoni on jäänyt isoksi ja minullahan iski vähän paniikki, että mitä sitä sitten päälle pistää, kun ei vihti käydä ostamassa uutta mekkoa, kun kohta sekin jää käyttämättä. Laitoin viestiä ystävälle Meekulle, että löytyskö hänen vaatekaapista jotain ja sainkin hameen ja paidan häneltä lainaksi! Huh! Mulla oli mukava olo asussa ja se oli mun mielestä myös kivan näköinen.


IMG_0154 IMG_0217 IMG_0220 IMG_0218 Mitä te tykkäätte, oliko ihan hyvä asu rippijuhliin?

8 kommenttia:

  1. On kyllä ihan mielettömän upea asukokonaisuus ja sinä niin älyttömän kauniina!<3 Ja nuo hiukset, en voi lakata ihastelematta! <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä, kiitos äiti <3

      Poista
  3. Näytät upealta! :)

    VastaaPoista
  4. Vau mikä kokonaisuus! Niin sinun näköinen ja samalla niin yllättävä jotenki :) Ehkä johtuu siitä ku en oo aiemmin nähnyt tuon värisiä/tyylisiä/mallisia vaatteita sinun päällä :) Täys kymppi kyllä ja oikein passeli rippijuhliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ookkaan kyllä käyttänyt tuon väristä ennen ja jotenkin oon nyt ihastunut tuohon paidan väriin ja korkeavyötäröisiin hameisiin! Kiitos paljon Anna :)

      Poista