perjantai 29. elokuuta 2014

Ilona

Sunnuntaina oli Ilonan rippijuhlat. Hän on siis isäpuolen nuorin tytär, eli mulle vähänku pikkusisko. Äiti pyysi, että ottaisin Ilonasta rippikuvat. Oli tosi pilvistä ja välillä sateista, joten sää ei ollut paras mahdollinen. Otimme kuvat myös juhlien aikana, joten kuvaaminen keskeytyi usein. Mielestäni kuitenkin tuli hyviä kuvia, kun tyttö on niin sievä! En tiedä ollenkaan mihin kuvaan/kuviin Ilona ite päätyy, mutta haluan laittaa tänne mun lempparikuvia.
IMG_0064 IMG_0097 IMG_0394 IMG_0407 IMG_0418 IMG_0563
IMG_0560 IMG_0100 IMG_0128 IMG_0093
Minua hymyilyttää kun ajattelen tuota tyttöä. Hän on niin älyttömän fiksu, herkkä, vahva, sielukas ja nöyrä tyttö. Olen hänestä ylpeä ja tiedän, että hänellä on niin hieno tulevaisuus edessä. Olen kiitollinen, että olen saanut tämän tytön meidän perheeseen. <3

12 kommenttia:

  1. ihana mekko Ilonalla! -nadja-

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia Enni!

    -Eeva

    VastaaPoista
  3. Kauniisti kirjoitit <3 ihania kuvia. Aurinko alkoi paistamaan illalla - mutta ylipäätään kuvat saa parhaan valon ilman aurinkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ihan totta, ilman kirkasta aurinkoa yleensä onnistuu ! :)

      Poista
  4. Kaunis tyttö on hän!

    VastaaPoista
  5. Tuo kolmanneksi viimenen oli oma suosikkini, ihania tosin kaikki.

    VastaaPoista