keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Yksin ja yhdessä

Viimepäivinä olen nauttinut paljon yksinolosta. Olen nukkunut pitkään, katsonut sarjoja ja viettänyt tuntikausia kotona vaan oleskellen. En ole yksinkertaisesti jaksanut tehdä yhtään mitään tai nähdä ketään. Eikö lomalla ookkin tarkoitus myös levätä? Olen toki käynyt myös rannalla ja uinut paljon. Olen siis ottanut iloa irti nuista lämpimistä ilmoista. Olen käynyt myös aika paljon elokuvissa yksin. Välillä tulee vaan sellainen olo, että haluan nollata täysin ja elokuviin meno on mulle sitä. Olisin voinut pyytää vaikka kenet luokseni, rannalle tai elokuviin, mutta en ole halunnut. Olen halunnut olla yksin. Kuinka paljon sitä voikaan vihata ja rakastaa yksin olemista? Välillä kuitenkin olen nähnyt ystäviä ja ne näkemiset on todella piristäneet! Eilen illalla soitin ystävälleni Meekulle, että voinko tulla kylään nyt. Siellä vierähti useampi tunti jutellen ja lauleskellen. IMG_8363 IMG_8380 IMG_8391 IMG_8405 IMG_8410 IMG_8423 IMG_8442
Parin tunnin päästä mennään Meekun kanssa kaupungille ostamaan ystävälle häälahjat ja mun pitäs löytää vielä uudet korkokengät. Toivotaan, että löytyy helposti! Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. voiii enni ku oot kauniina!! <3 rakastuin tuohon kaulakoruun!! mistä se on? Jos joskus kyllästyt niin täällä olis yks halukas ;D ps. haluan sun hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Emppu, Kiitos <3 Kaulakoru on H&M:ltä :) ja en ymmärrä miks haluat mun hiukset :D Sulla on itellä ihanat!

      Poista
  2. Niin ihania kuvia jälleen :) sulla on aina niin kivoja ja hienoja, että on miellyttävää selata postauksia :) eiks sulla ollu sama kamera ko mulla eli canonin 1100D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihana kuulla, kiitos! :) ja joo sama kamera :)

      Poista