maanantai 21. heinäkuuta 2014

Mun keittiön ja olohuoneen sisustusta

Varmaan aika moni voi samaistua siihen tunteeseen, että oman kodin sisustaminen on tietyllä tapaa aina ikuisuusprojekti. Aina joku tuntuu keskeneräiseltä tai johonkin haluaa jotain muutosta. Nyt kuitenkin pitkästä aikaa olen aika tyytyväinen eikä mikään kauheasti häiritse. Paljon on siis juttuja joita haluan, kuten myy-lampun keittiöön. Mutta tällähetkellä moni asia kotona miellyttää mun silmää.. Kuten minun ihana pieni artekin ruokapöytä ja anttilasta löytyneet salmiakkiverhot. Monet muut pienet yksityiskohdat keittiössä on myös piristäviä.

IMG_8844 IMG_8840


Olohuone on aina ollut tietynlainen murheenkryyni. Se on ainut huone, jota ei oo pahemmin rempattu ja sen sisustus on vaihdellut aika paljon. Nyt kuitenkin vihdoin ja viimein pienillä muutoksilla sain siitä oman näköisen. IMG_8847 IMG_8853 IMG_8858 IMG_8859 Onko ketään jolla ois yhtään samanlainen maku kun mulla? Eli miellyttääkö mun sisustus ketään teistä? :)

12 kommenttia:

  1. Miellyttää! Ja Raaheen sieltä, hopi hopi <3 :) Marjo sua kaipailee.

    VastaaPoista
  2. Kivalta näyttää ja iha huippu tuo kirjainvalo, ootko ostanu sen mistä? :) sitteku mulla alkaa pitempi vapaa töistä (niinku tiiät ;D), ni voijaa yhesä rempata tuo olohuone mieluisammaks jos haluat ja jos vuokraisäntä antaa. :D -Maisku-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut sen Anttilasta :) ja joo, voisin todella rohkaistua kysymään sitä :D ! Ois kyllä huippua!

      Poista
  3. Muakin miellyttää! Tykkään kans kovasti tuollaisesta "vanhan ajan" tyylistä. Ihanan kotoisan näköistä. :)

    VastaaPoista
  4. LÖYTYY! :D Noi verhot on aivan ihanaaat!! Rakastuin <33 Ja noi pillit! Mistä ne on? :) Toi keinutuoli on kyllä kans kiva. Passaa hyvin tonne olkkariin. Meillähän onkin yllättävän paljon samaa, kun molemmilla mm. keinutuolit, karttapallot, pinnatuolit, ikean sohvat jnee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itekki rakastan nuita verhoja :)) Pillit on ikeasta :) Oon ite kiinnittänyt samaan huomiota, että meillä on paljon samaa ja aika samallainen sisustusmaku :) <3

      Poista
  5. Kivalta näyttää! :) Nyt oot saanut tuon kirjainvalaisimen, onko se Kodin1:stä? Teeppäs joku postaus hämärämmällä missä näkyisi siinä valo. :) Harmi kun ei ole mun kirjainta. :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Anttilasta on kirjainvalo, eli kodin1:sestä löytyy varmasti siis myös :) Mikä sun kirjain on? M?

      Poista