torstai 31. heinäkuuta 2014

Mukavaa arkea!

Ihan aluksi haluan toivottaa mukavaa torstai-iltaa kaikille! Tänään on ollut täällä Oulussa kova vesisade ja ukkonen, toivottavasti teistä kukaan ei ole ollut kovin peloissaan sen vuoksi! Tämä viikko on mennyt älyttömän nopeaa. Maanantaina alkoi taas työt eikä töihin paluu loman jälkeen ole ollut niin kamalaa mitä vois kuvitella.. On ollut kevyt laskeutuminen työelämään ja työkavereita on ollut älyttömän mukavaa nähä ja kuulumisia vaihdella. Viikonlopun valvominen on kuitenkin vähän verottanut ja olen lipsunut päiväunien suhteen, joka taas on vaikuttanut yöuniin. Loppuviikkoa kohden kuitenkin olen saanut vähän korjattua tilannetta.

Jotain ihmeellistä mun korvien välissä on vissiin tapahtunut, oon nimittäin ollut nyt kolmena päivänä töissä ja vapaa-ajalla täysin ilman meikkiä. Enkä tarkota, että jätin vaan silmämeikin laittamatta, vaan ihan ilman meikkivoiteita tai mitään! Aamulla on väsyttänyt ja sitten olen vaan päättänyt, että mitäpä sitä turhia. Tää on oikeesti tosi harvinaista ja niinä kertoina, kun olen ollut ilman meikkiä kaupungilla/töissä tai missä vaan, mua on vähän ahistanut ja ollut alaston ja ruma olo. Nyt ei kuitenkaan ole ollut.. En ole millään tasolla oikeastaan ollut kiinnostunut siitä, että onko mulla meikkiä tai kattooko ihmiset mua sen takia pitkään. Olen iloinnut siitä, että kuinka ihanaa on vaan hieroa silmiä niin paljon kun sielu sietää, kun meikkiä ei ole naamassa! Äiti on sanonut, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä armollisempi on itselleen ja ulkonäölleen, ei ole sellaisia paineita kun nuorena. Onko tää sitten nyt sitä? :D Jotain hyvääkin siinä siis, että vuodet kuluu liian nopeasti!

Eilen keskiviikkona rakkaat ystäväni Emilia ja Vilma tulivat mun luokse kuuden aikaan. Oli ihanaa nähdä molempia tyttöjä, ei ollakkaan ennen oltu kolmestaan! Hengailtiin mun parvekkeella/sohvalla vaihdellen kuulumisia, syöden mansikoita ja nauraen vanhoille luokkakuville. Muisteltiin myös meidän vanhoja vaatetyylejä häpeän kourissa. Voisin ehkä joskus kehdata tehä tänne postauksen mun tyylistä vuosien varrelta. Mentiin illan päälle vielä ulos ottamaan kuvia. Olin ajatellut aiemmin, että jos tytöt tahtoo ottaa kuvia, niin minä toimin vain kuvaajana, sillä en ole jaksanut meikata ja vaatteetkin oli just ne jotka ekana kaapista tuli vastaan. Muutin kuitenkin mieltäni, sillä ajattelin, että tarviiko sitä aina olla niin tällätty. Minusta ainakin ois kiva nähä muistakin asukuvia tosi arkisissa vaatteissa, meikittömästä naamasta puhumattakaan! Mitä te ootte mieltä, järkyttääkö tälläiset kuvat ? :D
IMG_9223 (1) IMG_9216 (1) IMG_9210 (1) Kuvaaminenhan meinas mennä ihan höpöksi, mutta just siksi nää kuvat onkin niin ihanan aitoja mun mielestä! On onni kun on tuollaisia ystäviä, joiden kanssa voi heittäytyä ihan hölmöksi. Voi olla oma itsensä eikä tarvi miettiä mitä tuo toinen nyt ajattelee kun sanoo näin. Molempien ystävien suhteen on tietysti myös se toinen puoli, että voi puhua vakavista asioista, itkeä jos itkettää. IMG_9520IMG_9509 IMG_9487 IMG_9482 IMG_9481 IMG_9478 IMG_9469 – Kopio
Innostuin tekemään tätä postausta, niin huomisen ruokakin paloi jo pohjaan... Nyt meen tsekkaan onko enää mitään tehtävissä! Hyvää yötä kaikille! kohta alkaa viikonloppu, jee!

7 kommenttia:

  1. Oli kyllä ihana nähä ♡♡ nuo sun ja vilman kuvat on niin huippuja :D♡♡

    VastaaPoista
  2. Kyllä luonnollisuus on kaunista - ei siitä mihinkään pääse. Sitten on kiva tällätä kun tälläyksen aika. Nykyään on mennyt niin keinotekoiseksi kaikki, ettei tiedä mikä on aitoa ja mikä ei - hiukset, ripset, kynnet ....! kukin taaplaa tyylillään, mutta on se surkeaa jos ei nuori ihminen voi ilman meikkiä kulkea.Tekee ihan hyvää vanhemmallekin - sopimissa määrin ;)

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! ♥♥ kyllä tuli hyvä mieli tästä, kiitos noista sanoista! :) ♥

    VastaaPoista
  4. oii tosi ihana postaus ja ilosia kuvia!!<3

    VastaaPoista