lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ihana päivä, ihana ystävä!

Keskiviikko oli ihana päivä. Pyöräiltiin ystäväni Merja-Marian kanssa kaupungille ostoksille, matkalla pysähdyttiin ottamaan kuvia ja vesisade yllätti kesken kaiken. Kaupungilla vierähti tovi, löydettiin häälahjat, mutta ei mulle niitä korkkareita. Päätettiin myös, että tehdään illalla vielä jotain yhdessä. Käytiin kotona iltapäivällä ja illalla polkasin Meekulle ja Mikille. Vaatekriisissä pengoin Meekun kaapista itelleni päällepantavaa.. Se on kumma miten toisen vaatteet on aina kivempia! Lähdimme kiikeliin, jossa istuimme niin kauan, ettei aurinko enää lämmittänyt. Lähdimme laulamaan karaokea, jossa viihdyimme yö kolmeen asti! Laulettiin monen monta laulua, tutustuimme uusiin ihmisiin ja meillä oli niin mukavaa! Oli mukavaa polkea yöllä kotiin, kun oli niin valoisaa. Kesäyöt on niin ihania!
IMG_8479IMG_8529 IMG_8549 IMG_8544 IMG_8563 IMG_8564

IMG_8568 IMG_8572 IMG_8578 IMG_8655 IMG_8663 IMG_8651 IMG_8620


Ollaan oltu ystäviä 7-vuotta ja niihin vuosiin mahtuu paljon muistoja. Nyt olimme pitkästä aikaa kahdestaan. Ennen vietimme enemmän aikaa kaksin, mutta koska meillä on paljon yhteisiä ystäviä, ollaan viimevuosina oltu enemmänkin porukassa. Muisteltiin vanhoja juttuja ja muistin kuinka tuo tyttö on ollut mun rinnalla monissa eri elämäntilanteissa. Hän on todella auttanut ja ollut mun tukena, kun olen sitä tarvinnut. On ollut tilanteita, etten tiedä mihin olisin joutunut ilman Meekkua. Hän on ihan konkreettisesti auttanut mua ja mikä kaikkein tärkeintä, ollut siinä vierellä, pitänyt mua kädestä. Nyt kun mulla menee elämässä hyvin, hän on onnellinen mun puolesta. Olen hyvin kiitollinen Meekusta ja meidän kallisarvoisesta ystävyydestä. <3IMG_8570

4 kommenttia:

  1. Ystävät on niin suuri rikkausrakkaus ettei voi kuin tuntea ihan hullua kiitollisuutta siitä!<3 tänään mun luona kävi jo aamusta yks ihan järjettömän tärkeä ja ihana ystävä ja sain siltä niin paljon voimaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, se on todella rikkaus jota ei piä itsestäänselvyytenä. Ollaan onnekkaita <3

      Poista
  2. Pakko oli vielä kattoo nämäki kuvat läpi ku oot niin ihku ;) <3! On ollu ihan huippua viettää sun kanssa kunnolla aikaa pitkästä pitkästä aikaa <3 Tulipa hassu lause koska aikaa aikaa :D :D

    VastaaPoista